Jesteś w dziale: Strona Główna / Zamówienia Publiczne /
Pełnienie nadzoru inwestorskiego wraz z koordynacją i kontrolą rozliczenia budowy dla obiektu realizowanego w ramach zadania: „Budowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 214 na odcinku Łeba – Białogarda wraz z budową obwodnicy w m. Wicko”
/ Wersja 15
Powrót do listy

Zamówienia publiczne


Próg: równo/powyżej progów unijnych
Numer zamówienia: 11/DZS/2016/PN/WRI
Rodzaj zamówienia: Usługi
Określenie przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi zarządzania i nadzoru inwestorskiego w zakresie branży drogowej i wszystkich branż towarzyszących wraz z koordynacją i kontrolą rozliczenia robót związanych z realizacją zadania „Budowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 214 na odcinku Łeba – Białogarda wraz z budową obwodnicy w m. Wicko”.

Budowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 214 obejmuje m.in. następujący zakres robót:

  • rozbudowę drogi wojewódzkiej na odcinku od km 1+600 do km 7+777 z korektą dwóch łuków poziomych w rejonie zbliżenia do linii kolejowej nr 229,

  • korektę nienormatywnych parametrów technicznych (łuków poziomych i pionowych, pochyleń poprzecznych jezdni) wraz z korektą niwelety drogi na odcinku rozbudowy,

  • odtworzenie, oczyszczenie i profilowanie istniejących rowów, budowę nowych rowów przydrożnych, wykonanie urządzeń podczyszczających,

  • przebudowę istniejących i budowę nowych przepustów pod zjazdami,

  • budowę obwodnicy m. Wicko (oraz m. Charbrowo i Białogarda),

  • wzmocnienie istniejącej nawierzchni na odcinku rozbudowy i budowy DW 214,

  • budowę nowej konstrukcji nawierzchni na odcinku rozbudowy i budowy DW 214,

  • budowę ciągu pieszo – rowerowego na całym odcinku objętym inwestycją,

  • budowę chodników w zakresie wynikającym z prowadzenia ruchu pieszego,

  • rozbudowę skrzyżowania z drogą gminną DG 105001G,

  • rozbudowę skrzyżowania z drogą powiatową DP 1303P,

  • rozbudowę skrzyżowania z drogą powiatową DP 1306P,

  • rozbudowę skrzyżowania z drogą powiatową DP 1304P,

  • budowę obwodnicy m. Wicko. W ramach budowy przewiduję się:

  • budowę skrzyżowań z drogami gminnymi (włączenia do drogi stanowiącej obecnie przebieg DW 214),

  • budowę skrzyżowania z drogą gminą DG 105 020 G,

  • budowę skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 213,

  • budowę dróg dojazdowych dla obsługi przyległego terenu,

  • budowę obiektów inżynierskich w ciągu DW 214 w miejscu przejścia nad Strugą Charbrowską i Strugą Białogardzką (z uwagi na migrację zwierząt – z funkcją przejścia dla zwierząt średnich),

  • budowę obiektów inżynierskich na ciągu rowerowym w miejscu przejścia nad Strugą Charbrowską i Strugą Białogardzką (z uwagi na migrację zwierząt – z funkcją przejścia dla zwierząt średnich),

  • budowę urządzeń podczyszczających,

  • przebudowę i budowę zjazdów publicznych i indywidualnych,

  • przebudowę istniejących i budowę nowych zatok autobusowych,

  • budowę przejść dla płazów,

  • budowę przejść dla małych zwierząt,

  • budowę drogowej stacji meteorologicznej,

  • budowę i rozbudowę oświetlenia drogowego,

  • budowę kanalizacji deszczowej,

  • budowę ekranów akustycznych,

  • przebudowę kolizji energetycznych nN, SN,WN,

  • przebudowę kolizji teletechnicznych,

  • zabezpieczenie sieci gazowych,

  • przebudowę kolizji sieci wodociągowej,

  • wycinkę drzew i krzewów kolidujących z projektowanymi elementami,

  • budowa stacji pogodowej,

  • wykonanie oznakowania poziomego i pionowego.

    W ramach realizacji robót budowlanych będą prowadzone badania i nadzór archeologiczny w miejscach stwierdzenia występowania obszarów podlegających ochronie archeologicznej i konserwatorskiej.

Termin realizacji przedmiotu zamówienia 2017-07-31

Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie:                                

-  do dnia 31.07.2018 r.,

- przez okres 96 miesięcy – od odbioru końcowego robót w czasie trwania gwarancji i rękojmi dla robót budowlanych zgodnie z ofertą Wykonawcy robót budowlanych.

Tryb postępowania (rodzaj procedury): Przetarg nieograniczony
Wadium 24 500,00 PLN (dwadzieścia cztery tysiące pięćset 00/100)
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie Kryteria określone poniżej: -Kryterium jakości: Czas reakcji - Waga: 20, -Kryterium jakości: Doświadczenie Inżyniera Kontraktu i Inspektora nadzoru robót drogowych - Waga: 20, -Cena - Waga: 60.
Miejsce składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

siedziba Zamawiającego, pokój nr 03

Termin składania ofert: 2016-11-17 11:00
Ogłoszenie o zamówieniu: dsc zobacz treść [12.10.2016]
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Zobacz treść dsc Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) [12.10.2016]
dsc Załącznik nr 1 do Rozdziału II SIWZ - Formularz oświadczenia w formie jednolitego dokumentu sporządzonego zgodnie ze wzorem standardowego formularza określonego w rozporządzeniu wykonawczym Komisji Europejskiej wydanym na podstawie art. 59 ust. 2 dyrektywy 2014/24/UE (JEDZ) [12.10.2016]
dsc Załącznik nr 3 do Rozdziału II SIWZ - Instrukcja wypełniania Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia JEDZ (załącznika nr 1 do Rozdziału II) [12.10.2016]
dsc Rozdział IV SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia [12.10.2016]
dsc Załącznik nr 1 do Rozdzialu V SIWZ - Wzór umowy [12.10.2016]
dsc Załącznik nr 2 do Rozdzialu V SIWZ - Wzór umowy (okres gwarancji i rękojmi) [12.10.2016]
dsc Formularze - wersja edytowalna [12.10.2016]
Miejsce pobrania:

siedziba Zamawiającego, pokój nr 03

Cena: 3000,00 PLN; SIWZ pobrana ze strony internetowej jest bezpłatna.
Zmiana SIWZ
dsc Zmiana SIWZ nr 1 z dnia 14-11-2016 [14.11.2016]
Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami
dsc Zapytanie numer 1 i odpowiedź z dnia 14-11-2016 [14.11.2016]
Dodatkowe informacje
...

...

ZMIANA ZAKRESU ZAMÓWIENIA

W związku ze zmianą zakresu zamówienia zmienia się:

a) Nazwa zamówienia na: Wycinka drzew przydrożnych w ciągu dróg wojewódzkich  administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku   w podziale na części:

ZMIANA ZAKRESU ZAMÓWIENIA Patrz: Zmiana nr 1 -

POPRAWIONA SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓIWNIA (SIWZ).


Nr zamówienia

W wierszu Numer zamówienia omyłkowo wpisano 27/2015/PN/WUD. Winno być: 57/2015/PN/WUD

Omyłka pisarska

Przy Zmianie SIWZ nr 5, zgodnie z datą zamieszczenia podaną w nawiasie:

zamiast: z dnia 18.04.2016 r.

winno być: 13.04.2016 r.  

ZMIANA ZAKRESU ZAMÓWIENIA

W związku ze zmianą przedmiotu zamówienia poprzez dodanie do zakresu zamówienia:

- odcinka E -  Straszyn –Żuława.

- odcinka F - ciąg pieszo-rowerowy rondo Jagatowo,

zmienia się powyższe określenie przedmiotu zamówieni

Wersja ostateczna Formularza ofert Formularz oferty - wersja ostateczna po zmianie nazwy zamówienia w stopce. (Pobierz załącznik)
Ostateczna wersja Formularza oferty Formularz oferty - wersja ostateczna z dnia 25.05.2016 r. (Pobierz załącznik)
dotyczy: ZMIANA NR 1 z dnia 23-05-2016 r. Uwaga!

W dniu 23.05.2016 r. dokonał zmian w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) (patrz zakładka \"ZMIANA SIWZ\") i załączył:
- aktualny (poprawiony) Rozdział III SIWZ Formularz oferty”<
dotyczy: ZMIANA NR 1 z dnia 23-05-2016 r. (1) W/w zmiany SIWZ polegały również m. in. na sposobie oznakowania kopert z ofertą, które winny zostać opisane w następujący sposób:

ŚWIADCZENIE USŁUG  PRZY ZIMOWYM UTRZYMANIU DRÓG WOJEWÓDZKICH W SEZONACH ZIMOWYCH 2016-20

dotyczy: ZMIANA NR 1 z dnia 23-05-2016 r. (2) 2018 na terenie działania Zarządu Dróg Wojewódzkich w Gdańsku Oferta na - Część/ci* …….  /zadanie/a* …. „ Nie otwierać przed dniem 02.06.2016 r., godz. 11.30.



dotyczy: ZMIANA NR 1 z dnia 23-05-2016 r. (3) Szczegółowa informacja w zakładce:
dotyczy: ZMIANA NR 1 z dnia 23-05-2016 r. (4) patrz: Zmiana SIWZ nr 1 z dnia 23-05-2016
Zakres zamówienia.

W związku z niedookreśleniem w dokumentacji projektowej  zakresu objętego przedmiotem niniejszego zamówienia (ETAP 1), Zamawiający  wyjaśnia,  iż  Etap 1 określony w załączonym kosztorysie ofertowym obejmuje wykonanie robót na o

cdn. Zakres robót

na odcinku od km 0+000 do km 0+540 ( zgodnie z kilometrażem lokalnym wskazanym w dokumentacji projektowej).

Przypomnienie o zmienia nazwy zamówienia.

Zamawiający przypomina, że zgodnie ze Zmianą nr 1 z dnia 19.02.2016 r. poprawna nazwa zamówienia to: „Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 226 na odcinkach węzeł „Rusocin” autostrady A1 – Pruszcz Gdański i Pruszcz Gdański – Przejazdowo”– w załączeniu for (Pobierz załącznik)

Przypomnienie o zmienia nazwy zamówienia.

Zamawiający przypomina, że zgodnie ze Zmianą nr 1 z dnia 19.02.2016 r. poprawna nazwa zamówienia to: „Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 226 na odcinkach węzeł „Rusocin” autostrady A1 – Pruszcz Gdański i Pruszcz Gdański – Przejazdowo”– w załączeniu for (Pobierz załącznik)

Przypomnienie o zmienia nazwy zamówienia- ostateczna wersja formularza oferty i formularza cenowego (!) Zamawiający przypomina, że zgodnie ze Zmianą nr 1 z dnia 19.02.2016 r. poprawna nazwa zamówienia to: „Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 226 na odcinkach węzeł „Rusocin” autostrady A1 – Pruszcz Gdański i Pruszcz Gdański – Przejazdowo”– w załączeniu for
Pobierz załącznik)
Przypomnienie o zmienia nazwy zamówienia- ostateczna wersja formularza oferty i formularza cenowego (!) Zamawiający przypomina, że zgodnie ze Zmianą nr 1 z dnia 19.02.2016 r. poprawna nazwa zamówienia to: „Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 226 na odcinkach węzeł „Rusocin” autostrady A1 – Pruszcz Gdański i Pruszcz Gdański – Przejazdowo”– formularze:
(Pobierz załącznik)
Przypomnienie odnośnie ostatecznej treści pkt 10 formularza oferty (przypis 3 pkt 10) Zamawiający przypomina, o ostatecznej wersji pkt 10 „formularza oferty” obejmującego przypis „3” o treści jak w załączonej poniżej ostatecznej wersji formularza oferty:




(Pobierz załącznik)
Przypomnienie odnośnie ostatecznej treści pkt 10 formularza oferty (przypis 3 pkt 10) (!) Zamawiający przypomina, o ostatecznej wersji pkt 10 „formularza oferty” obejmującego przypis „3” o treści jak w załączonej poniżej ostatecznej wersji formularza oferty:
(Pobierz załącznik)
Wersja ostateczna Formularz Kosztorysu ofertowego

W związku z tym, że w załączniku nr 1 do Rozdziału III SIWZ - Formularz Kosztorysu ofertowego zamieszczonym w dniu 07.06.2016 r. na stronie internetowej w poz. od 338 do 352 omyłkowo zostały wypełnione komórki w kolumnie „cena jedno (Pobierz załącznik)

Korekta: Osoba upoważniona do kontaktów: Do spraw merytorycznych: LESZEK ZALEWSKI TEL.: 58 32 64 940.
Zmieniono termin realizacji przedmiotu zamówienia

Zmieniono termin realizacji przedmiotu zamówienia: Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane: do 50 dni od daty zawarcia umowy / lub do 40 dni od daty zawarcia umowy w zależności od deklaracji Wykonawcy (dotyczy każdej czę

Formularze - wersja edytowalna Formularze - wersja edytowalna (Pobierz załącznik)
STWiORB - część I zadanie 1 i zadanie 2.

Załącznik nr 6: STWiORB - część I zadanie 1 - Remont cząstkowy nawierzchni DW nr 208.

(Pobierz załącznik)
STWiORB - część I zadanie 1 i zadanie 2.

Załącznik nr 7: STWiORB - część I zadanie 2 - Remont cząstkowy nawierzchni DW nr 228.

(Pobierz załącznik)
UWAGA! Zmiana terminu składania ofert Przedłużenie terminu składania ofert: 2016-10-05 12:00
UWAGA! Zmiana terminu składania ofert Przedłużenie terminu składania ofert: 2016-10-06 11:00
UWAGA! Zmiana terminu składania ofert Przedłużenie terminu składania ofert:  2016-10-05 11:00
UWAGA

Dokumentacja projektowa dotycząca robót budowlanych, których dotyczy przedmiotowy nadzór znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem:

:

http://www.zdw-gdansk.pl/bip/zamowienia-publiczne?tenderToken=df2b772258efd65cf75940448f541601





Dodatkowe informacje

Dokumentacja projektowa dotycząca robót budowlanych, których dotyczy przedmiotowy nadzór znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem:

http://www.zdw-gdansk.pl/bip/zamowienia-publiczne?tenderToken=a8d25c

Sprostowanie do pkt. \"Termin realizacji przedmiotu zamówienia\" Powinno być:

\"Termin realizacji przedmiotu zamówienia 2018-07-31

Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie:                

UWAGA! Zmiana terminu składania ofert Przedłużenie terminu składania ofert: 2016-10-18 12:00




Zmieniono termin realizacji przedmiotu zamówienia

Zmieniono termin realizacji przedmiotu zamówienia dla każdej części przedmiotu zamówienia tj.  od daty podpisania umowy: do 09.12.2016 r. (wycinka drzew i frezowanie pni – Część I), do 09.12.2016 r. ( prześwietlenie koron drzew – Część II), do

Zmieniono termin realizacji przedmiotu zamówienia

Zmieniono termin realizacji przedmiotu zamówienia dla każdej części przedmiotu zamówienia tj.  od daty podpisania umowy: do 09.12.2016 r. (Część I, Część II, Część III).





UWAGA! Zmiana terminu składania ofert Uwaga zmianie uległ termin składania ofert oraz załącznik nr 1/1 do formularza oferty (część I: RDW w Bytowie)
Dodatkowe informacje

Dokumentacja projektowa dotycząca robót budowlanych, których dotyczy przedmiotowy nadzór znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem:

https://www.ewt.gov.pl/ 





Kryteria oceny ofert i ich znaczenie

Wartość punktowa wagi w %:

  1. Cena oferty brutto – 60,
  2. Wartość techniczna -  10,
  3. Doświadczenie osób  (projektant
Miejsce składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: siedziba Zamawiającego, p. 03
UWAGA! Przedłużenie terminu składania ofert: Termin składania ofert upływa : 2017-02-27 11:00
UWAGA! Obowiązujący Formularz Oferty Załącznik nr 3 do Zmiany nr 2- Zmieniony Rozdział III Formularz oferty (obowiązujący)
Uwaga- Omyłka w numeracji postępowania było: 5/DZP/2017/PN/WUDIM
winno być: 5/DZP/2017/PN/WPI
Tryb postępowania (rodzaj procedury):

Zamawiający dokonuje poprawienia oczywistej omyłki w sekcji Tryb postępowania (rodzaj procedury):

zamiast: przetarg ograniczony

winno być: przetarg nieograniczony.

UWAGA! Zmiana treści załącznika nr 5 do Rozdziału II SIWZ "Formularz oświadczenia Wykonawcy o potencjale kadrowym"



UWAGA! Zmiana treści załącznika nr 2 do Rozdziału III SIWZ  „Oświadczenie dotyczące kryterium dysponowania dodatkową brygadą (pkt 15 Instrukcji dla Wykonawców)”

UWAGA! Przedłużenie terminu składania ofert: do dnia 24.03.2017 r. do godziny 11:00



UWAGA! Zmiana treści załącznika nr 5/1 do Rozdziału III SIWZ Obowiązujący załącznik został załączony przy pliku "Zmiana nr 2 do SIWZ"
UWAGA! Zmiana treści Formularza oferty (Rozdział III SIWZ) i zmiana terminu składania ofert Patrz: Zmiana nr 3 do SIWZ- Poprawiony (obowiązujący) Formularz oferty (Rozdział III SIWZ).



UWAGA! Zmiana treści Formularza oferty (Rozdział III SIWZ) Patrz: Zmiana nr 1 do SIWZ- Poprawiony (obowiązujący) Formularz oferty (Rozdział III SIWZ).
UWAGA! Przedłużenie terminu składania ofert: Termin składania ofert ulega przedłużeniu do dnia 05.05.2017 r. do godziny 12:00, natomiast otwarcie ofert nastąpi w dniu 05.05.2017 r., godzina 12:15.



Szczegółowe Specyfikacje Techniczne

W związku z tym, iż Zamawiający omyłkowo na stronie internetowej zamiast Załącznika nr 2 do Rozdziału IV SIWZ - Szczegółowe specyfi (Pobierz załącznik)

Numer zamowienia

W sekcji "Numer zamówienia":

zamiast:15/DZS/2017/PN/WZTiA

powinno być: 15/DZS/2017/PN/WUDiM

UWAGA

INFORMUJEMY, ŻE OD DNIA 01.09.2017 R. ZMIENIA SIĘ NR RACHUNKU BANKOWEGO, NA KTÓRY WYKONAWCA WINIEN WPŁACAĆ WADIUM W FORMIE PIENIĄDZA. OBOWIĄZUJĄCY OD DNIA 01.09.2017 R. NR RACHUNKU TO: Bank Polska Kasa Opieki S.A. Nr 94 1020 1811 0000 0902 0312 5

UWAGA SPROSTOWANIE:

INFORMUJEMY, ŻE OD DNIA 01.09.2017 R. ZMIENIA SIĘ NR RACHUNKU BANKOWEGO, NA KTÓRY WYKONAWCA WINIEN WPŁACAĆ WADIUM W FORMIE PIENIĄDZA. OBOWIĄZUJĄCY OD DNIA 01.09.2017 R. NR RACHUNKU TO: Bank PKO BP Nr 94 1020 1811 0000 0902 031

UWAGA

INFORMUJEMY, ŻE OD DNIA 01.09.2017 R. ZMIENIA SIĘ NR RACHUNKU BANKOWEGO, NA KTÓRY WYKONAWCA WINIEN WPŁACAĆ WADIUM W FORMIE PIENIĄDZA. OBOWIĄZUJĄCY OD DNIA 01.09.2017 R. NR RACHUNKU TO: Bank PKO BP Nr 94 1020 1811 0000 0902 0312 5234.

UWAGA

INFORMUJEMY, ŻE OD DNIA 01.09.2017 R. ZMIENIA SIĘ NR RACHUNKU BANKOWEGO, NA KTÓRY WYKONAWCA WINIEN WPŁACAĆ WADIUM W FORMIE PIENIĄDZA. OBOWIĄZUJĄCY OD DNIA 01.09.2017 R. NR RACHUNKU TO: Bank PKO BP Nr 94 1020 1811 0000 0902 0312 5234.

UWAGA

INFORMUJEMY, ŻE OD DNIA 01.09.2017 R. ZMIENIA SIĘ NR RACHUNKU BANKOWEGO, NA KTÓRY WYKONAWCA WINIEN WPŁACAĆ WADIUM W FORMIE PIENIĄDZA. OBOWIĄZUJĄCY OD DNIA 01.09.2017 R. NR RACHUNKU TO: Bank PKO BP Nr 94 1020 1811 0000 0902 0312 5234.

UWAGA

INFORMUJEMY, ŻE OD DNIA 01.09.2017 R. ZMIENIA SIĘ NR RACHUNKU BANKOWEGO, NA KTÓRY WYKONAWCA WINIEN WPŁACAĆ WADIUM W FORMIE PIENIĄDZA. OBOWIĄZUJĄCY OD DNIA 01.09.2017 R. NR RACHUNKU TO: Bank PKO BP Nr 94 1020 1811 0000 0902 0312 5234.

UWAGA

INFORMUJEMY, ŻE OD DNIA 01.09.2017 R. ZMIENIA SIĘ NR RACHUNKU BANKOWEGO, NA KTÓRY WYKONAWCA WINIEN WPŁACAĆ WADIUM W FORMIE PIENIĄDZA. OBOWIĄZUJĄCY OD DNIA 01.09.2017 R. NR RACHUNKU TO: Bank PKO BP Nr 94 1020 1811 0000 0902 0312 5234.

UWAGA

INFORMUJEMY, ŻE OD DNIA 01.09.2017 R. ZMIENIA SIĘ NR RACHUNKU BANKOWEGO, NA KTÓRY WYKONAWCA WINIEN WPŁACAĆ WADIUM W FORMIE PIENIĄDZA. OBOWIĄZUJĄCY OD DNIA 01.09.2017 R. NR RACHUNKU TO: Bank PKO BP Nr 94 1020 1811 0000 0902 0312 5234.

UWAGA

INFORMUJEMY, ŻE OD DNIA 01.09.2017 R. ZMIENIA SIĘ NR RACHUNKU BANKOWEGO, NA KTÓRY WYKONAWCA WINIEN WPŁACAĆ WADIUM W FORMIE PIENIĄDZA. OBOWIĄZUJĄCY OD DNIA 01.09.2017 R. NR RACHUNKU TO: Bank PKO BP Nr 94 1020 1811 0000 0902 0312 5234.

Uwaga! Zmiana terminu składania ofert

Termin składania ofert ulega przedłużeniu do dnia 30.11.2017 r. godz. 11:00.





Informacja o wniesieniu odwołania

Zamawiający informuje, że w dniu 08 marca 2018 roku do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej wniesione zostało odwołanie złożone przez Wykonawcę Budimex SA.


Informacja o wniesieniu odwołania Zamawiający informuje, że w dniu 23 marca 2018 roku do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej zostało wniesione odwołanie przez Wykonawcę P.H.U. „BAUMARK”, ul. Świętojańska 106, 07-202 Wyszków.<
UWAGA! Zmiana terminu składania ofert

Termin składania ofert ulega przedłużeniu do dnia 03.04.2018 r. do godziny 12:00, otwarcie ofert nastąpi w dniu 03.04.2018 r. o godzinie 12:15.





Termin składania ofert nie ulega przedłużeniu Termin składania ofert nie ulega przedłużeniu
Poprawienie oczywistej omyłki

Zamawiający dokonuje poprawienia treści informacji z otwarcia ofert.

Nr postępowania:

zamiast: 18/DZS/2017/PN/WZTiA.

powinno być: 18/DZS/2018/PN/WZTiA.

UWAGA! Zmiana terminu składania ofert (data, godzina)

Termin składania ofert ulega przedłużeniu do dnia 25.06.2018 r. do godziny 10:00, natomiast otwarcie ofert nastąpi w dniu 25.06.2018 r. o godzinie 10:15.






Informacja o wniesieniu odwołań
Krajowa Izba Odwoławcza wyrokiem z dnia 05.04.2018 r. (KIO 535/18) oddaliła w całości zarzuty wskazane w odwołaniu Wykonawcy PHU BAUMARK Robert Siemieniewski z dnia 23.03.2018 r.

Informacja o wniesieniu odwołań

W dniach 09.04.2018 r., 16.04.2018 r., 23.04.2018 r., 04.05.2018 r., 14.05.2018 r. oraz 30.05.2018 r. (tj. po upływie ustawowego terminu na wniesienie odwołania) wpłynęły do Zamawiającego ponownie kopie odwołań złożonych przez Wykonawcę

Informacja o wniesieniu odwołań złożonych przez Wykonawcę PHU BAUMARK Robert Siemieniewski. Treść odwołań stanowi powtórzenie zarzutów wskazanych w odwołaniu tego Wykonawcy z dnia 23.03.2018 r. i oddalonych w całości przez Krajową Izbą Odwoławczą wyrokiem z dnia 05.04.2018 r.
Informacja o wniesieniu odwołań W dniu 24.04.2018 r. do Zamawiającego wpłynęła informacja o złożeniu przez Wykonawcę PHU BAUMARK Robert Siemieniewski skargi na wyrok KIO (KIO 535/18) do Sądu Okręgowego w Gdańsku.
Informacja o wniesieniu odwołań

Zgodnie z Postanowieniami Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 18.04.2018 r. (KIO 664/16), z dnia 27.04.2018 r. (KIO 708/18), z dnia 09.05.2018 r. (KIO 795/18), z dnia 17.05.2018 r. (KIO 893/18), z dnia 28.05.2018 r. (KIO 961/18) oraz z dnia

Informacja o wniesieniu odwołań 13.06.2018 r. (KIO 1089/18) odwołania z dnia 09.04.2018 r., 16.04.2018 r., 23.04.2018 r., 04.05.2018 r., 14.05.2018 r. oraz 30.05.2018 r. zostały zwrócone Wykonawcy ze względu na brak uiszczenia wpisu.
Informacja o wniesieniu odwołań

Na mocy wydanego w dniu 10.05.2018 r. Postanowienia KIO o uchyleniu zakazu zawarcia umowy (KIO/W 9/18) Zamawiający zawarł umowę z Wykonawcą Niklas Maurycjusz, ul. Świętojańska 65/8, 80-840 Gdańsk.

Informacja

Tam gdzie w niniejszym ogłoszeniu:

jest: Część 11 - Remont nawierzchni DW 213 w km 38+700 ÷ 38+710, odc. Rzuszcze - Pobłocie;

winno być: Część 11 - Remont nawierzchni DW 213 w km 37+

Informacja

winno być: Część 11 - Remont nawierzchni DW 213 w km 37+000 ÷ 38+710, odc. Rzuszcze – Pobłocie.

Poprawienie omyłki

Poprawienie omyłki w treści Informacji z otwarcia ofert:

zamiast: Usługi Ogólnobudowlane MARBRUK Sp. z o.o., ul. Długa 1, 89-606 Charzykowy.

powinno być: Usługi Ogólnobudowlane MARBRUK Marcin Kwia

dotyczy: Poprawienie omyłki

zamiast: Usługi Ogólnobudowlane MARBRUK Sp. z o.o.,  powinno być: Usługi Ogólnobudowlane MARBRUK Marcin Kwiatkowski.

poprawienie oczywistej omyłki pisarskiej poprawienie oczywiste omyłki pisarskiej dotyczącej nr postępowania
w treści Zapytania nr 1 i Zmiany nr 1:
zamiast:
34/DZS/2018/PN/WUDiM
powinno być:
37/DZS/2018/PN/WUDiM
Uwaga! Zmiana terminu składania ofert

Zamawiający przedłuża termin składania ofert do dnia 24.08.2018 r. do godziny 11:00, otwarcie ofert nastąpi w dniu 24.08.2018 r. o godzinie 11:15.





UWAGA! zmiana terminu składania ofert termin składania ofert ulega przedłużeniu do dnia 14.09.2018 r. do godziny 11:00, natomiast otwarcie ofert nastąpi w dniu 14.09.2018 r. o godzinie 11:15.



UWAGA! zmiana terminu składanie ofert Zamawiający przedłuża termin składania ofert do dnia 05.11.2018 r. do godziny 11:00, natomiast otwarcie ofert nastąpi w dniu 05.11.2018 r. o godzinie 11:15.


UWAGA! zmiana terminu składania ofert

Zamawiający przedłuża termin składania ofert do dnia 08.11.2018 r. do godziny 11:00, natomiast otwarcie ofert nastąpi w dniu 08.11.2018 r. o godzinie 11:15.





UWAGA! zmiana terminu składania ofert Zamawiający przedłuża termin składania ofert do dnia 06.12.2018 r. do godziny 11:00, natomiast otwarcie ofert nastąpi w dniu 06.12.2018 r. o godzinie 11:15.


UWAGA! zmiana formularza oferty

Poprawiony/aktualny „formularz oferty” stanowi załącznik nr 1 do Zmiany nr 1 do sIWZ.




UWAGA !

Zmiana wysokości wadium dla Części nr 3 - patrz Zmiana SIWZ nr 1 z dnia 07-12-2018.

UWAGA! zmiana terminu składanie ofert Zamawiający przedłuża termin składania ofert do dnia 13.02.2019 r. do godziny 11:00, natomiast otwarcie ofert nastąpi w dniu 13.02.2019 r. o godzinie 11:15
Uwaga! Uaktualnione: Instrukcja dla Wykonawców wraz z obwiązującymi załącznikami

Uaktualniona Instrukcja dla Wykonawców wraz z załącznikami stanowią załącznik do Zmiany nr 1 do SIWZ. Wprowadzone zmiany zaznaczono kolorem zielonym.





Uwaga! Zmodyfikowano nazwę i przedmiot zamówienia poprzez zmianę nazwy zadnia 1 w części 15 oraz dodanie zadania 2 w części 15; Część 15 - Bieżące prace porządkowo-utrzymaniowe dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Starogardzie Gdańskim:
-       
Zadanie 1 - sprzątanie pasa drogowego drogi
_ wojewódzkie 214, 222, 224, 229;
-       
Zadanie 2 - sprzątanie jezdni przy krawężnikach w ciągu dróg wojewódzkich: 222, 224 i 230



Uwaga! Dokonano omyłkowego oznaczenia pliku w polu pn. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty Niewłaściwe oznaczenie:
. Informacja o unieważnieniu postępowania- część 1 oraz część 2 [05.06.2019]
Właściwe oznaczenie:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty- część 1, część 2 [05.06.2019]

Otwarcie ofert

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku informuje, że otwarcia ofert w prowadzonych postępowaniach przetargowych (w oparciu o ustawę Pzp) odbędą się w siedzibie Zamawiającego z zachowaniem maksymalnej ostrożności. Osoby biorące udział w otwarciu ofert zo

Otwarcie ofert

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku informuje, że otwarcie ofert w przedmiotowym postępowaniu odbędzie się w siedzibie Zamawiającego z zachowaniem maksymalnej ostrożności. Osoby biorące udział w otwarciu ofert zostaną zaopatrzone w maseczki ochronne

Otwarcie ofert

i rękawiczki jednorazowe.

Otwarcie ofert

Osoby biorące udział w otwarciu ofert zostaną zaopatrzone w maseczki ochronne i rękawiczki jednorazowe.

Ocena ofert Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku informuje, że otwarcia ofert w prowadzonych postępowaniach przetargowych (w oparciu o ustawę Pzp) odbędą się w siedzibie Zamawiającego z zachowaniem maksymalnej ostrożności.
Ocena ofert

Osoby biorące udział w otwarciu ofert zostaną zaopatrzone w maseczki ochronne i rękawiczki jednorazowe.

Otwarcie ofert Zamawiający poprawia oczywistą omyłkę pisarską 
zamiast: ocena ofert
powinno być: otwarcie ofert
poprawienie oczywistej omyłki pisarskiej Z sekcji Określenie przedmiotu zamówienia wykreśla się treść:
Wymagany przez Zamawiającego okres rękojmi dla robót budowlanych wynosi: 24 miesiące (dotyczy wszystkich części).
Wadium

Wysokość wadium w przedmiotowym postępowaniu wynosi 5 500,00 zł - zgodnie z SIWZ i ogłoszeniem o zamówieniu.

Miejsce składania ofert:

Oferty w przedmiotowym postepowaniu należy składać w siedzibie Zarządu Dróg Wojewódzkich w Gdańsku, ul. Mostowa 11 a, 80-778 Gdańsk, w Biurze Podawczym.

Sprostowanie Informacja o unieważnieniu postępowania została zamieszczona omyłkowo - nie dotyczy przedmiotowego postępowania.
Sprostowanie Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia zamieszczona omyłkowo - nie dotyczy przedmiotowego postępowania.
Sprostowanie
Informujemy, że dokument pn. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty został zamieszczony omyłkowo.




poprawienie oczywistej omyłki pisarskiej

W sekcji Termin realizacji przedmiotu zamówienia:

zamiast:

Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie:

w części II,VI - od dnia 01.0

poprawienie oczywistej omyłki pisarskiej

W sekcji Termin realizacji przedmiotu zamówienia:

zamiast: w części II,VI - od dnia 01.04.2020r. do 31.12.2021r.

powinno być:w części II,VI - od dnia 01.04.2021. do 31.12.2021r.

zmiana przedmiotu zamowienia w RD Lębork zamiast: w RD Lębork  - usługi samochodem ciężarowym z HDS
powinno być:
w RD Lębork  - usługi samochodem ciężarowym
Podmiot udostępniający informację: ZDW-WZP
Osoba która dodała informację: Paweł Jurgo Data wytworzenia informacji: 2016-10-12 10:28
Data udostępnienia informacji: 2016-10-12 10:28
Powrót do listy