Jesteś w dziale: Strona Główna / Zamówienia Publiczne /
Sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizacją zadania "Rozbudowy drogi wojewódzkiej nr 222 na odcinku Gdańsk – Starogard Gdański” w podziale na części
Powrót

Zamówienia publiczne


Kopiuj link do zamówienia
Próg: równo/powyżej progów unijnych
Nazwa Zamawiającego:

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku Wydział Zamówień Publicznych
ul. Mostowa 11A
80-778 Gdańsk

Numer zamówienia: 27/DZP/2016/PN/WRI
Rodzaj zamówienia: Usługi
Określenie przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi nadzoru autorskiego  nad realizacja zadania  „Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 222 na odcinku Gdańsk – Starogard Gdański” we wszystkich branżach występujących w realizowanej inwestycji w tym:

CZĘŚĆ 1

  • Odc. A od granicy m. Gdańska do ronda w m. Straszyn z wyłączeniem odcinka wiaduktu nad Obwodnicą Południową miasta Gdańska (S7) – łączna długość rozbudowy ok. 1,4km
  • Odc. B od m. Żuława (od km ok 11+000) do początku m. Trąbki Wielkie – łączna długość rozbudowy ok. 6,3km
  • Odc. C od m. Gołębiewo do m. Gołębiewko – łączna długość rozbudowy ok. 2,6km
  • Odc. D od m. Godziszewo do granicy m. Starogard Gdański – łączna długość rozbudowy ok. 13,5km

 

CZĘŚĆ 2

  • Odc. E odc. Straszyn –Żuława - łączna długość rozbudowy ok. 3,94km
  • Odc. F – ciąg pieszo-rowerowy rondo Jagatowo

 

Zamawiający przewiduje pełnienie Nadzoru Autorskiego w formie przyjazdów na miejsce prowadzenia robót oraz  prac wykonywanych w siedzibie Wykonawcy nadzoru.

Do podstawowych obowiązków Nadzoru Autorskiego sprawowanego zgodnie z art.20 ust.4 ustawy Prawo budowlane będzie należało w szczególności:

  • stwierdzenie  zgodności realizacji z  projektem, STWiOR oraz zasadami wiedzy technicznej;
  • wyjaśnianie wątpliwości dotyczących projektu  i zawartych w nim rozwiązań w terminie dostosowanym do potrzeb budowy;
  • udział, na wezwanie Zamawiającego, w komisjach i naradach technicznych organizowanych przez Zamawiającego;
  • udział w odbiorach częściowych, technicznych oraz odbiorze końcowym inwestycji oraz badaniach materiałów, oraz we wszystkich  czynnościach mających na celu doprowadzenie do uzyskanie pozwolenia na użytkowanie;
  • opiniowanie i uzgadnianie dokumentacji technicznej opracowanej przez Wykonawcę robót budowlanych w ramach ceny kontraktowej lub na wniosek Zamawiającego w terminie 5 dni od daty jej przekazania do zaopiniowania;
  • opiniowanie i uzgadnianie, na wniosek Wykonawcy robót, Nadzoru Inwestorskiego i za zgodą Zamawiającego,  możliwości wprowadzania zmian nieistotnych w rozumieniu prawa Budowlanego do zatwierdzonych projektów  lub warunków pozwolenia na budowę w zakresie materiałów i konstrukcji oraz rozwiązań technicznych i technologicznych.
  • wykonanie na wniosek zamawiającego dodatkowych opracowań projektowych i opracowań polegających na rozwiązaniach elementów nie opisanych wprost w projekcie budowlanym, które zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej zawsze są objęte jego zakresem, bo bez ich wykonania obiekt nie mógł by być oddany do użytkowania a projekt budowlany zatwierdzony i wydane pozwolenie na budowę rysunków,
  • pisemne zgłaszanie Zamawiającemu stwierdzonych w czasie realizacji niniejszej umowy błędów, braków, usterek dokumentacji projektowej.

Na polecenie Zamawiającego, do Wykonawcy nadzoru będzie należało wykonywanie uzasadnionych rysunków zamiennych i dodatkowych opracowań oraz wszelkich opracowań niezbędnych dla prawidłowej realizacji ZADANIA.

Wykonawca może złożyć jedną ofertę na wykonanie każdej z w/w części przedmiotu zamówienia

Termin realizacji przedmiotu zamówienia 2019-06-30
Tryb postępowania (rodzaj procedury): Przetarg nieograniczony
Wadium a) Część nr 1 - 1 400,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc czterysta 00/100). b) Część nr 2 - 500,00 zł (słownie złotych: pięćset 00/100).
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie Czas reakcji - Waga: 40, Cena - Waga: 60.
Miejsce składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

siedziba Zamawiającego, pokój nr 03

Termin składania ofert: 2017-01-11 11:00
Przedłużenie terminu składania ofert: (1) 2017-01-17 11:00
Ogłoszenie o zamówieniu: dsc zobacz treść [05.12.2016]
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia dsc zobacz treść [11.01.2017]
Osoba upoważniona do kontaktów:

- do spraw merytorycznych: Maria Walkowiak – Naczelnik Wydziału Realizacji Inwestycji, tel. 058 32 64 941

- do spraw proceduralnych: Artur Gaicki – Kierownik Działu Zamówień Strategicznych, tel. 058 32 64 963

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Zobacz treść dsc Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - SIWZ [05.12.2016]
dsc Załącznik nr 1 do Rozdziału II SIWZ- Formularz oświadczenia w formie jednolitego dokumentu sporządzonego zgodnie z wzorem standardowego formularza określonego w rozporządzeniu wykonawczym Komisji Europejskiej wydanym na podstawie art. 59 ust. 2 dyrektywy 2014/24/UE (JEDZ) [05.12.2016]
dsc Załącznik nr 3 do Rozdziału II SIWZ- INSTRUKCJA WYPEŁNIANIA Jednolity Europejski Dokument Zamówienia JEDZ (European Single Procurement Document ESPD) [05.12.2016]
dsc załącznik nr 1 do Rozdzialu V SIWZ - Wzór umowy [05.12.2016]
dsc Formularze - wersja edytowalna [05.12.2016]
Miejsce pobrania:
Cena: SIWZ pobrana ze strony internetowej jest bezpłatna.
Zmiana SIWZ
dsc Zmiana SIWZ nr 1 z dnia 09-01-2017 [09.01.2017]
Inne
dsc Informacja z otwarcia ofert [17.01.2017]
Informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty
dsc Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w części 1 i 2 [03.04.2017]
Informacja o udzieleniu zamówienia
dsc Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia [29.05.2017]
Podmiot udostępniający informację: ZDW-WZP
Osoba która dodała informację: Daniel Rynkiewicz Data wytworzenia informacji: 2016-12-05 13:30
Osoba, która odpowiada za treść: Daniel Rynkiewicz Data udostępnienia informacji: 2016-12-05 13:30
Liczba odsłon 1322
Rejestr zmian
Powrót