Próg: | równo/powyżej progów unijnych |
Numer zamówienia: | 21/2016/PN/WUD |
Rodzaj zamówienia: | Usługi |
Określenie przedmiotu zamówienia: | Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zimowego utrzymania dróg wojewódzkich, chodników oraz ciągów pieszo-rowerowych w okresie 2016-2018 w podziale na następujące części/zadania: Część I Rejon Dróg Wojewódzkich w Bytowie Zadanie 1- Usługi zimowego utrzymania dróg na terenie powiatu bytowskiego i kartuskiego Zadanie 2- Usługi zimowego utrzymania dróg na terenie powiatu bytowskiego i słupskiego
Część II Rejon Dróg Wojewódzkich w Chojnicach Zadanie 1- Usługi zimowego utrzymania dróg Baza RDW CHOJNICE Zadanie 2- Kompleksowe usługi zimowego utrzymania dróg Baza CZARNE Zadanie 3- Kompleksowe usługi zimowego utrzymania dróg Baza CZERSK Zadanie 4- Usługi zimowego utrzymania dróg odśnieżanie równiarką Zadanie 5- Kompleksowe usługi zimowego utrzymania chodników Chojnice i chodniki DW nr 240 Zadanie 6- Kompleksowe usługi zimowego utrzymania dróg II standardu ZUD Chojnice
Część III Rejon Dróg Wojewódzkich w Gdańsku Zadanie 1- Usługi zimowego utrzymania dróg Obwód Stegna , Zadanie 2- Usługi zimowego utrzymania dróg Obwód Przywidz, Zadanie 3- Usługi zimowego utrzymania dróg Obwód Trąbki Wielkie , Zadanie 4- Usługi zimowego utrzymania dróg Obwód Pruszcz Gdański , Zadanie 5- Usługi odśnieżania i likwidacji śliskości ciągów pieszych i rowerowych, zebranie piasku: DW 501 (stara DK nr7), DW 226 (stara DK nr7), DW 226 - Przejazdowo Zadanie 6- Usługi odśnieżania i likwidacji śliskości ciągów pieszych i rowerowych, zebranie piasku: DW 226- Pruszcz Gdański / Rokitnica, Zadanie 7- Usługi odśnieżania i likwidacji śliskości ciągów pieszych i rowerowych, zebranie piasku: DW 222- Straszyn / Borkowo, Zadanie 8- Usługi odśnieżania i likwidacji śliskości ciągów pieszych i rowerowych, zebranie piasku: DW 222- Trąbki Wielkie i Gołębiewko, DW 227 – Pruszcz Gdański
Część IV Rejon Dróg Wojewódzkich w Kartuzach Zadanie 1- Usługi zimowego utrzymania dróg na terenie powiatu kartuskiego Zadanie 2- Usługi zimowego utrzymania dróg na terenie powiatu kościerskiego
Część V Rejon Dróg Wojewódzkich w Lęborku Zadanie 1- Kompleksowe usługi zimowego utrzymania dróg DW 203, granica województwa – Ustka Zadanie 2- Kompleksowe usługi zimowego utrzymania dróg DW 210, Słupsk – Dębnica Kaszubska Zadanie 3- Kompleksowe usługi zimowego utrzymania dróg DW 210, Dębnica Kaszubska – Unichowo Zadanie 4- Kompleksowe usługi zimowego utrzymania dróg DW 213, Słupsk – Główczyce Zadanie 5- Kompleksowe usługi zimowego utrzymania dróg w m. Redzikowo Zadanie 6- Zimowe utrzymanie DW 211 odc. Nowa Dąbrowa – Czarna Dąbrówka, DW 212 odc. Czarna Dąbrówka – Osowo Lęborskie, DW 214 odc. Osowo Lęborskie – Lębork – Bukowina Zadanie 7- Zimowe utrzymanie odc. DW 214 i 213 oraz odśnieżanie DW nr 214, 213, 212 i 211 pojazdami i sprzętem wraz z kierowcą/ operatorem Zadanie 8- Zimowe utrzymanie odc. DW 213 i 214 oraz odśnieżanie DW 214 i 213 pojazdami i sprzętem wraz z kierowcą/ operatorem Zadanie 9- Kompleksowe usługi zimowego utrzymania, ciągi piesze DW 203 Ustka - ul. Darłowska Zadanie 10- Kompleksowe usługi zimowego utrzymania, ciągi pieszo-rowerowe DW 213 Siemianice-Swochowo Zadanie 11- Usługi zimowego utrzymania dróg, ciągi pieszo-rowerowe DW 214 Nowa Wieś Lęborska – Lębork
Część VI Rejon Dróg Wojewódzkich w Pucku Zadanie 1- Usługi zimowego utrzymania dróg na DW 216 Reda – Władysławowo Zadanie 2- Usługi zimowego utrzymania dróg na DW 216 Władysławowo – Hel Zadanie 3- Usługi zimowego utrzymania dróg na DW 215 Władysławowo – Sulicice Zadanie 4- Usługi zimowego utrzymania dróg na DW 213 Borkowo Lęborskie – Krokowa Zadanie 5- Usługi zimowego utrzymania dróg na DW 213 Krokowa – Celbowo Zadanie 6- Usługi zimowego utrzymania dróg na DW 218 Wejherowo – Krokowa Zadanie 7- Usługi zimowego utrzymania dróg na DW 218 Chwaszczyno – Wejherowo i DW 224 Wejherowo – Pomieczyno Zadanie 8- Usługi zimowego utrzymania dróg na DW 100 i DW 101 .
Część VII Rejon Dróg Wojewódzkich w Starogardzie Gdańskim Zadanie 1- Usługi zimowego utrzymania dróg Baza Starogard Gdański , Zadanie 2- Usługi zimowego utrzymania dróg Baza Skórcz, Zadanie 3- Usługi zimowego utrzymania dróg droga wojewódzka DW 222- miasto Starogard Gdański , Zadanie 4- Usługi zimowego utrzymania dróg droga wojewódzka DW 224 odc. Godziszewo- Tczew , Zadanie 5- Usługi zimowego utrzymania dróg pługiem jednostronnym Zamawiającego , Zadanie 6- Odśnieżanie ładowarką/ami i innym sprzętem równoważnym Baza Starogard Gd. , Zadanie 7- Odśnieżanie ładowarką/ami i innym sprzętem równoważnym Baza Skórcz , Zadanie 8- Odśnieżanie pługiem wirnikowym . Zadanie 9- Odśnieżanie i likwidacja śliskości na chodnikach DW 224 m. Skarszewy . Zadanie 10- Odśnieżanie i likwidacja śliskości na chodnikach DW 229/DW 230 m. Pelplin . Zadanie 11- Odśnieżanie i likwidacja śliskości na chodnikach DW 234 m. Gniew .
Część VIII Rejon Dróg Wojewódzkich w Sztumie Zadanie 1- Usługi zimowego utrzymania dróg na terenie gmin: Dzierzgoń, Stary Targ, Stary Dzierzgoń Zadanie 2- Usługi zimowego utrzymania dróg na terenie gmin: Kwidzyn, Sadlinki, Gardeja Zadanie 3- Usługi zimowego utrzymania dróg na terenie gmin: Ryjewo, Sztum, Kwidzyn Zadanie 4- Usługi zimowego utrzymania dróg na terenie gmin: Prabuty, Kwidzyn, Mikołajki Pom., Stary Dzierzgoń, Gardeja Zadanie 5- Usługi zimowego utrzymania dróg na terenie gmin: Sztum, Malbork, Stary Targ, Mikołajki Pom.
Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie (dotyczy każdej części/zadania): od daty zawarcia umowy: - SEZON ZIMOWY 2016-2017: od 15 października 2016r. do 15 kwietnia 2017r. - SEZON ZIMOWY 2017-2018: od 15 października 2017r. do 15 kwietnia 2018r.
Wykonawca może złożyć jedną ofertę na wykonanie każdej z w/w części/zadań przedmiotu zamówienia. |
Termin realizacji przedmiotu zamówienia |
2018-04-15 Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie (dotyczy każdej części/zadania): od daty zawarcia umowy: - SEZON ZIMOWY 2016-2017: od 15 października 2016r. do 15 kwietnia 2017r. - SEZON ZIMOWY 2017-2018: od 15 października 2017r. do 15 kwietnia 2018r. |
Tryb postępowania (rodzaj procedury): | Przetarg nieograniczony |
Wadium | Część I Rejon Dróg Wojewódzkich w Bytowie Zadanie 1- 14.000 Zadanie 2- 8.000 Część II Rejon Dróg Wojewódzkich w Chojnicach Zadanie 1- 8.000 Zadanie 2- 5.000 Zadanie 3- 3.000 Zadanie 4- 300 Zadanie 5- 2.000 Zadanie 6- 4.000 Część III Rejon Dróg Wojewódzkich w Gdańsku Zadanie 1- 2.000 Zadanie 2- 2.000 Zadanie 3- 5.000 Zadanie 4- 2.000 Zadanie 5- 700 Zadanie 6- 400 Zadanie 7- 1.000 Zadanie 8- 3.000 Część IV Rejon Dróg Wojewódzkich w Kartuzach Zadanie 1- 9.000 Zadanie 2- 9.000 Część V Rejon Dróg Wojewódzkich w Lęborku Zadanie 1- 2.000 Zadanie 2- 1.000 Zadanie 3- 3.000 Zadanie 4- 4.000 Zadanie 5- 500 Zadanie 6- 3.000 Zadanie 7- 2.000 Zadanie 8- 1.000 Zadanie 9- 100 Zadanie 10- 200 Zadanie 11- 1.000 Część VI Rejon Dróg Wojewódzkich w Pucku Zadanie 1- 2.000 Zadanie 2- 1.000 Zadanie 3- 900 Zadanie 4- 1.000 Zadanie 5- 2.000 Zadanie 6- 2.000 Zadanie 7- 4.000 Zadanie 8- 800 Część VII Rejon Dróg Wojewódzkich w Starogardzie Gdańskim |
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie | Najniższa cena |
Miejsce składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: |
ZARZAD DRÓG WOJEWÓDZKICH W GDAŃSKU, UL. MOSTOWA 11 A, 80 – 778 GDAŃSK p. 03 |
Termin składania ofert: | 2016-06-02 11:00 |
Ogłoszenie o zamówieniu: |
![]() |
|
|
Zobacz treść |
![]() ![]() ![]() ![]() |
Miejsce pobrania: |
Siedziba Zamawiającego, pokój nr 03. |
Cena: | SIWZ pobrana ze strony internetowej jest bezpłatna. |
|
|
![]() |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
|
|
![]() |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
|
|
|
... |
... |
ZMIANA ZAKRESU ZAMÓWIENIA |
W związku ze zmianą zakresu zamówienia zmienia się: a) Nazwa zamówienia na: Wycinka drzew przydrożnych w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku w podziale na części: |
ZMIANA ZAKRESU ZAMÓWIENIA |
Patrz: Zmiana nr 1 -
POPRAWIONA SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓIWNIA (SIWZ). |
Nr zamówienia |
W wierszu Numer zamówienia omyłkowo wpisano 27/2015/PN/WUD. Winno być: 57/2015/PN/WUD |
Omyłka pisarska |
Przy Zmianie SIWZ nr 5, zgodnie z datą zamieszczenia podaną w nawiasie: zamiast: z dnia 18.04.2016 r. winno być: 13.04.2016 r. |
ZMIANA ZAKRESU ZAMÓWIENIA |
W związku ze zmianą przedmiotu zamówienia poprzez dodanie do zakresu zamówienia: - odcinka E - Straszyn –Żuława. - odcinka F - ciąg pieszo-rowerowy rondo Jagatowo, zmienia się powyższe określenie przedmiotu zamówieni |
Wersja ostateczna Formularza ofert | Formularz oferty - wersja ostateczna po zmianie nazwy zamówienia w stopce. (Pobierz załącznik) |
Ostateczna wersja Formularza oferty | Formularz oferty - wersja ostateczna z dnia 25.05.2016 r. (Pobierz załącznik) |
dotyczy: ZMIANA NR 1 z dnia 23-05-2016 r. |
Uwaga! W dniu 23.05.2016 r. dokonał zmian w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) (patrz zakładka \"ZMIANA SIWZ\") i załączył: - aktualny (poprawiony) Rozdział III SIWZ „Formularz oferty”< |
dotyczy: ZMIANA NR 1 z dnia 23-05-2016 r. (1) |
W/w zmiany SIWZ polegały również m. in. na sposobie oznakowania kopert z ofertą, które winny zostać opisane w następujący sposób: ŚWIADCZENIE USŁUG PRZY ZIMOWYM UTRZYMANIU DRÓG WOJEWÓDZKICH W SEZONACH ZIMOWYCH 2016-20 |
dotyczy: ZMIANA NR 1 z dnia 23-05-2016 r. (2) |
2018 na terenie działania Zarządu Dróg Wojewódzkich w Gdańsku Oferta na - Część/ci* …….
/zadanie/a* …. „ Nie otwierać przed dniem 02.06.2016 r., godz. 11.30.
|
dotyczy: ZMIANA NR 1 z dnia 23-05-2016 r. (3) |
Szczegółowa informacja w zakładce: |
dotyczy: ZMIANA NR 1 z dnia 23-05-2016 r. (4) |
patrz: Zmiana SIWZ nr 1 z dnia 23-05-2016 |
Zakres zamówienia. |
W związku z niedookreśleniem w dokumentacji projektowej zakresu objętego przedmiotem niniejszego zamówienia (ETAP 1), Zamawiający wyjaśnia, iż Etap 1 określony w załączonym kosztorysie ofertowym obejmuje wykonanie robót na o |
cdn. Zakres robót |
na odcinku od km 0+000 do km 0+540 ( zgodnie z kilometrażem lokalnym wskazanym w dokumentacji projektowej). |
Przypomnienie o zmienia nazwy zamówienia. |
Zamawiający przypomina, że zgodnie ze Zmianą nr 1 z dnia 19.02.2016 r. poprawna nazwa zamówienia to: „Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 226 na odcinkach węzeł „Rusocin” autostrady A1 – Pruszcz Gdański i Pruszcz Gdański – Przejazdowo”– w załączeniu for (Pobierz załącznik) |
Przypomnienie o zmienia nazwy zamówienia. |
Zamawiający przypomina, że zgodnie ze Zmianą nr 1 z dnia 19.02.2016 r. poprawna nazwa zamówienia to: „Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 226 na odcinkach węzeł „Rusocin” autostrady A1 – Pruszcz Gdański i Pruszcz Gdański – Przejazdowo”– w załączeniu for (Pobierz załącznik) |
Przypomnienie o zmienia nazwy zamówienia- ostateczna wersja formularza oferty i formularza cenowego (!) |
Zamawiający przypomina, że
zgodnie ze Zmianą nr 1 z dnia 19.02.2016 r. poprawna nazwa zamówienia to: „Rozbudowa
drogi wojewódzkiej nr 226 na odcinkach węzeł „Rusocin” autostrady A1 – Pruszcz
Gdański i Pruszcz Gdański – Przejazdowo”– w załączeniu for Pobierz załącznik) |
Przypomnienie o zmienia nazwy zamówienia- ostateczna wersja formularza oferty i formularza cenowego (!) |
Zamawiający przypomina, że
zgodnie ze Zmianą nr 1 z dnia 19.02.2016 r. poprawna nazwa zamówienia to: „Rozbudowa
drogi wojewódzkiej nr 226 na odcinkach węzeł „Rusocin” autostrady A1 – Pruszcz
Gdański i Pruszcz Gdański – Przejazdowo”– formularze: (Pobierz załącznik) |
Przypomnienie odnośnie ostatecznej treści pkt 10 formularza oferty (przypis 3 pkt 10) |
Zamawiający
przypomina, o ostatecznej wersji pkt 10 „formularza oferty” obejmującego przypis „3” o treści jak w załączonej poniżej ostatecznej wersji formularza oferty: (Pobierz załącznik) |
Przypomnienie odnośnie ostatecznej treści pkt 10 formularza oferty (przypis 3 pkt 10) (!) |
Zamawiający
przypomina, o ostatecznej wersji pkt 10 „formularza oferty” obejmującego przypis „3” o treści jak w załączonej poniżej ostatecznej wersji formularza oferty: (Pobierz załącznik) |
Wersja ostateczna Formularz Kosztorysu ofertowego |
W związku z tym, że w załączniku nr 1 do Rozdziału III SIWZ - Formularz Kosztorysu ofertowego zamieszczonym w dniu 07.06.2016 r. na stronie internetowej w poz. od 338 do 352 omyłkowo zostały wypełnione komórki w kolumnie „cena jedno (Pobierz załącznik) |
Korekta: Osoba upoważniona do kontaktów: |
Do spraw merytorycznych: LESZEK ZALEWSKI TEL.: 58 32 64 940. |
Zmieniono termin realizacji przedmiotu zamówienia |
Zmieniono termin realizacji przedmiotu zamówienia: Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane: do 50 dni od daty zawarcia umowy / lub do 40 dni od daty zawarcia umowy w zależności od deklaracji Wykonawcy (dotyczy każdej czę |
Formularze - wersja edytowalna | Formularze - wersja edytowalna (Pobierz załącznik) |
STWiORB - część I zadanie 1 i zadanie 2. |
Załącznik nr 6: STWiORB - część I zadanie 1 - Remont cząstkowy nawierzchni DW nr 208. (Pobierz załącznik) |
STWiORB - część I zadanie 1 i zadanie 2. |
Załącznik nr 7: STWiORB - część I zadanie 2 - Remont cząstkowy nawierzchni DW nr 228. (Pobierz załącznik) |
UWAGA! Zmiana terminu składania ofert |
Przedłużenie terminu składania ofert: 2016-10-05 12:00 |
UWAGA! Zmiana terminu składania ofert |
Przedłużenie terminu składania ofert: 2016-10-06 11:00 |
UWAGA! Zmiana terminu składania ofert |
Przedłużenie terminu składania ofert: 2016-10-05 11:00 |
UWAGA |
Dokumentacja projektowa dotycząca robót budowlanych, których dotyczy przedmiotowy nadzór znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: |
: |
|
Dodatkowe informacje |
Dokumentacja projektowa dotycząca robót budowlanych, których dotyczy przedmiotowy nadzór znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: http://www.zdw-gdansk.pl/bip/zamowienia-publiczne?tenderToken=a8d25c |
Sprostowanie do pkt. \"Termin realizacji przedmiotu zamówienia\" |
Powinno być: \"Termin realizacji przedmiotu zamówienia 2018-07-31 Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie:   |
UWAGA! Zmiana terminu składania ofert |
Przedłużenie
terminu składania ofert: 2016-10-18 12:00 |
Zmieniono termin realizacji przedmiotu zamówienia |
Zmieniono termin realizacji przedmiotu zamówienia dla każdej części przedmiotu zamówienia tj. od daty podpisania umowy: do 09.12.2016 r. (wycinka drzew i frezowanie pni – Część I), do 09.12.2016 r. ( prześwietlenie koron drzew – Część II), do |
Zmieniono termin realizacji przedmiotu zamówienia |
Zmieniono termin realizacji przedmiotu zamówienia dla każdej części przedmiotu zamówienia tj. od daty podpisania umowy: do 09.12.2016 r. (Część I, Część II, Część III). |
UWAGA! Zmiana terminu składania ofert |
Uwaga zmianie uległ termin składania ofert oraz załącznik nr 1/1 do formularza oferty (część I: RDW w Bytowie) |
Dodatkowe informacje |
Dokumentacja projektowa dotycząca robót budowlanych, których dotyczy przedmiotowy nadzór znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: |
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie |
Wartość punktowa wagi w %:
|
Miejsce składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: |
siedziba Zamawiającego, p. 03 |
UWAGA! Przedłużenie terminu składania ofert: |
Termin składania ofert upływa : 2017-02-27 11:00 |
UWAGA! Obowiązujący Formularz Oferty |
Załącznik nr 3 do Zmiany nr 2- Zmieniony Rozdział III Formularz oferty (obowiązujący) |
Uwaga- Omyłka w numeracji postępowania |
było:
5/DZP/2017/PN/WUDIM winno być: 5/DZP/2017/PN/WPI |
Tryb postępowania (rodzaj procedury): |
Zamawiający dokonuje poprawienia oczywistej omyłki w sekcji Tryb postępowania (rodzaj procedury): zamiast: przetarg ograniczony winno być: przetarg nieograniczony. |
UWAGA! Zmiana treści załącznika nr 5 do Rozdziału II SIWZ |
"Formularz oświadczenia
Wykonawcy o potencjale kadrowym" |
UWAGA! Zmiana treści załącznika nr 2 do Rozdziału III SIWZ |
„Oświadczenie dotyczące kryterium dysponowania dodatkową brygadą (pkt 15 Instrukcji dla Wykonawców)” |
UWAGA! Przedłużenie terminu składania ofert: |
do dnia 24.03.2017
r. do godziny 11:00 |
UWAGA! Zmiana treści załącznika nr 5/1 do Rozdziału III SIWZ |
Obowiązujący załącznik został załączony przy pliku "Zmiana nr 2 do SIWZ" |
UWAGA! Zmiana treści Formularza oferty (Rozdział III SIWZ) i zmiana terminu składania ofert |
Patrz: Zmiana nr 3 do SIWZ- Poprawiony (obowiązujący) Formularz oferty (Rozdział III SIWZ). |
UWAGA! Zmiana treści Formularza oferty (Rozdział III SIWZ) |
Patrz: Zmiana nr 1 do SIWZ- Poprawiony (obowiązujący) Formularz oferty (Rozdział III SIWZ). |
UWAGA! Przedłużenie terminu składania ofert: |
Termin składania ofert ulega
przedłużeniu do dnia 05.05.2017 r. do godziny 12:00, natomiast otwarcie
ofert nastąpi w dniu 05.05.2017 r., godzina 12:15.
|
Szczegółowe Specyfikacje Techniczne |
W związku z tym, iż Zamawiający omyłkowo na stronie internetowej zamiast Załącznika nr 2 do Rozdziału IV SIWZ - Szczegółowe specyfi (Pobierz załącznik) |
Numer zamowienia |
W sekcji "Numer zamówienia": zamiast:15/DZS/2017/PN/WZTiA powinno być: 15/DZS/2017/PN/WUDiM |
UWAGA |
INFORMUJEMY, ŻE OD DNIA 01.09.2017 R. ZMIENIA SIĘ NR RACHUNKU BANKOWEGO, NA KTÓRY WYKONAWCA WINIEN WPŁACAĆ WADIUM W FORMIE PIENIĄDZA. OBOWIĄZUJĄCY OD DNIA 01.09.2017 R. NR RACHUNKU TO: Bank Polska Kasa Opieki S.A. Nr 94 1020 1811 0000 0902 0312 5 |
UWAGA SPROSTOWANIE: |
INFORMUJEMY, ŻE OD DNIA 01.09.2017 R. ZMIENIA SIĘ NR RACHUNKU BANKOWEGO, NA KTÓRY WYKONAWCA WINIEN WPŁACAĆ WADIUM W FORMIE PIENIĄDZA. OBOWIĄZUJĄCY OD DNIA 01.09.2017 R. NR RACHUNKU TO: Bank PKO BP Nr 94 1020 1811 0000 0902 031 |
UWAGA |
INFORMUJEMY, ŻE OD DNIA 01.09.2017 R. ZMIENIA SIĘ NR RACHUNKU BANKOWEGO, NA KTÓRY WYKONAWCA WINIEN WPŁACAĆ WADIUM W FORMIE PIENIĄDZA. OBOWIĄZUJĄCY OD DNIA 01.09.2017 R. NR RACHUNKU TO: Bank PKO BP Nr 94 1020 1811 0000 0902 0312 5234. |
UWAGA |
INFORMUJEMY, ŻE OD DNIA 01.09.2017 R. ZMIENIA SIĘ NR RACHUNKU BANKOWEGO, NA KTÓRY WYKONAWCA WINIEN WPŁACAĆ WADIUM W FORMIE PIENIĄDZA. OBOWIĄZUJĄCY OD DNIA 01.09.2017 R. NR RACHUNKU TO: Bank PKO BP Nr 94 1020 1811 0000 0902 0312 5234. |
UWAGA |
INFORMUJEMY, ŻE OD DNIA 01.09.2017 R. ZMIENIA SIĘ NR RACHUNKU BANKOWEGO, NA KTÓRY WYKONAWCA WINIEN WPŁACAĆ WADIUM W FORMIE PIENIĄDZA. OBOWIĄZUJĄCY OD DNIA 01.09.2017 R. NR RACHUNKU TO: Bank PKO BP Nr 94 1020 1811 0000 0902 0312 5234. |
UWAGA |
INFORMUJEMY, ŻE OD DNIA 01.09.2017 R. ZMIENIA SIĘ NR RACHUNKU BANKOWEGO, NA KTÓRY WYKONAWCA WINIEN WPŁACAĆ WADIUM W FORMIE PIENIĄDZA. OBOWIĄZUJĄCY OD DNIA 01.09.2017 R. NR RACHUNKU TO: Bank PKO BP Nr 94 1020 1811 0000 0902 0312 5234. |
UWAGA |
INFORMUJEMY, ŻE OD DNIA 01.09.2017 R. ZMIENIA SIĘ NR RACHUNKU BANKOWEGO, NA KTÓRY WYKONAWCA WINIEN WPŁACAĆ WADIUM W FORMIE PIENIĄDZA. OBOWIĄZUJĄCY OD DNIA 01.09.2017 R. NR RACHUNKU TO: Bank PKO BP Nr 94 1020 1811 0000 0902 0312 5234. |
UWAGA |
INFORMUJEMY, ŻE OD DNIA 01.09.2017 R. ZMIENIA SIĘ NR RACHUNKU BANKOWEGO, NA KTÓRY WYKONAWCA WINIEN WPŁACAĆ WADIUM W FORMIE PIENIĄDZA. OBOWIĄZUJĄCY OD DNIA 01.09.2017 R. NR RACHUNKU TO: Bank PKO BP Nr 94 1020 1811 0000 0902 0312 5234. |
UWAGA |
INFORMUJEMY, ŻE OD DNIA 01.09.2017 R. ZMIENIA SIĘ NR RACHUNKU BANKOWEGO, NA KTÓRY WYKONAWCA WINIEN WPŁACAĆ WADIUM W FORMIE PIENIĄDZA. OBOWIĄZUJĄCY OD DNIA 01.09.2017 R. NR RACHUNKU TO: Bank PKO BP Nr 94 1020 1811 0000 0902 0312 5234. |
Uwaga! Zmiana terminu składania ofert |
Termin
składania ofert ulega przedłużeniu do dnia 30.11.2017 r. godz. 11:00. |
Informacja o wniesieniu odwołania |
|
Informacja o wniesieniu odwołania | Zamawiający informuje, że w dniu 23 marca 2018 roku do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej zostało wniesione odwołanie przez Wykonawcę P.H.U. „BAUMARK”, ul. Świętojańska 106, 07-202 Wyszków.< |
UWAGA! Zmiana terminu składania ofert |
Termin składania ofert ulega przedłużeniu do dnia 03.04.2018 r. do godziny 12:00, otwarcie ofert nastąpi w dniu 03.04.2018 r. o godzinie 12:15. |
Termin składania ofert nie ulega przedłużeniu |
Termin składania ofert nie ulega przedłużeniu |
Poprawienie oczywistej omyłki |
Zamawiający dokonuje poprawienia treści informacji z otwarcia ofert. Nr postępowania: zamiast: 18/DZS/2017/PN/WZTiA. powinno być: 18/DZS/2018/PN/WZTiA. |
UWAGA! Zmiana terminu składania ofert (data, godzina) |
Termin składania ofert ulega przedłużeniu do dnia 25.06.2018 r. do godziny 10:00, natomiast otwarcie ofert nastąpi w dniu 25.06.2018 r. o godzinie 10:15. |
Informacja o wniesieniu odwołań |
Krajowa Izba Odwoławcza wyrokiem z dnia
05.04.2018 r. (KIO 535/18) oddaliła w całości zarzuty wskazane w odwołaniu Wykonawcy PHU BAUMARK Robert Siemieniewski z dnia 23.03.2018 r.
|
Informacja o wniesieniu odwołań |
W dniach 09.04.2018 r., 16.04.2018 r., 23.04.2018 r., 04.05.2018 r., 14.05.2018 r. oraz 30.05.2018 r. (tj. po upływie ustawowego terminu na wniesienie odwołania) wpłynęły do Zamawiającego ponownie kopie odwołań złożonych przez Wykonawcę |
Informacja o wniesieniu odwołań | złożonych przez Wykonawcę PHU BAUMARK Robert Siemieniewski. Treść odwołań stanowi powtórzenie zarzutów wskazanych w odwołaniu tego Wykonawcy z dnia 23.03.2018 r. i oddalonych w całości przez Krajową Izbą Odwoławczą wyrokiem z dnia 05.04.2018 r. |
Informacja o wniesieniu odwołań | W dniu 24.04.2018 r. do Zamawiającego wpłynęła informacja o złożeniu przez Wykonawcę PHU BAUMARK Robert Siemieniewski skargi na wyrok KIO (KIO 535/18) do Sądu Okręgowego w Gdańsku. |
Informacja o wniesieniu odwołań |
Zgodnie z Postanowieniami Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 18.04.2018 r. (KIO 664/16), z dnia 27.04.2018 r. (KIO 708/18), z dnia 09.05.2018 r. (KIO 795/18), z dnia 17.05.2018 r. (KIO 893/18), z dnia 28.05.2018 r. (KIO 961/18) oraz z dnia |
Informacja o wniesieniu odwołań | 13.06.2018 r. (KIO 1089/18) odwołania z dnia 09.04.2018 r., 16.04.2018 r., 23.04.2018 r., 04.05.2018 r., 14.05.2018 r. oraz 30.05.2018 r. zostały zwrócone Wykonawcy ze względu na brak uiszczenia wpisu. |
Informacja o wniesieniu odwołań |
Na mocy wydanego w dniu 10.05.2018 r. Postanowienia KIO o uchyleniu zakazu zawarcia umowy (KIO/W 9/18) Zamawiający zawarł umowę z Wykonawcą Niklas Maurycjusz, ul. Świętojańska 65/8, 80-840 Gdańsk. |
Informacja |
Tam gdzie w niniejszym ogłoszeniu: jest: Część 11 - Remont nawierzchni DW 213 w km 38+700 ÷ 38+710, odc. Rzuszcze - Pobłocie; winno być: Część 11 - Remont nawierzchni DW 213 w km 37+ |
Informacja |
winno być: Część 11 - Remont nawierzchni DW 213 w km 37+000 ÷ 38+710, odc. Rzuszcze – Pobłocie. |
Poprawienie omyłki |
Poprawienie omyłki w treści Informacji z otwarcia ofert: zamiast: Usługi Ogólnobudowlane MARBRUK Sp. z o.o., ul. Długa 1, 89-606 Charzykowy. powinno być: Usługi Ogólnobudowlane MARBRUK Marcin Kwia |
dotyczy: Poprawienie omyłki |
zamiast: Usługi Ogólnobudowlane MARBRUK Sp. z o.o., powinno być: Usługi Ogólnobudowlane MARBRUK Marcin Kwiatkowski. |
poprawienie oczywistej omyłki pisarskiej |
poprawienie oczywiste omyłki pisarskiej dotyczącej nr postępowania w treści Zapytania nr 1 i Zmiany nr 1: zamiast: 34/DZS/2018/PN/WUDiM powinno być: 37/DZS/2018/PN/WUDiM |
Uwaga! Zmiana terminu składania ofert |
Zamawiający przedłuża termin składania ofert do dnia 24.08.2018 r. do godziny 11:00, otwarcie ofert nastąpi w dniu 24.08.2018 r. o godzinie 11:15. |
UWAGA! zmiana terminu składania ofert |
termin składania ofert
ulega przedłużeniu do dnia 14.09.2018 r. do godziny 11:00, natomiast otwarcie
ofert nastąpi w dniu 14.09.2018 r. o godzinie 11:15. |
UWAGA! zmiana terminu składanie ofert |
Zamawiający przedłuża
termin składania ofert do dnia 05.11.2018 r. do godziny 11:00, natomiast
otwarcie ofert nastąpi w dniu 05.11.2018 r. o godzinie 11:15. |
UWAGA! zmiana terminu składania ofert |
Zamawiający przedłuża termin składania ofert do dnia 08.11.2018 r. do godziny 11:00, natomiast otwarcie ofert nastąpi w dniu 08.11.2018 r. o godzinie 11:15. |
UWAGA! zmiana terminu składania ofert |
Zamawiający przedłuża
termin składania ofert do dnia 06.12.2018 r. do godziny 11:00, natomiast
otwarcie ofert nastąpi w dniu 06.12.2018 r. o godzinie 11:15. |
UWAGA! zmiana formularza oferty |
Poprawiony/aktualny „formularz oferty” stanowi załącznik nr 1 do Zmiany nr 1 do sIWZ. |
UWAGA ! |
Zmiana wysokości wadium dla Części nr 3 - patrz Zmiana SIWZ nr 1 z dnia 07-12-2018. |
UWAGA! zmiana terminu składanie ofert | Zamawiający przedłuża termin składania ofert do dnia 13.02.2019 r. do godziny 11:00, natomiast otwarcie ofert nastąpi w dniu 13.02.2019 r. o godzinie 11:15 |
Uwaga! Uaktualnione: Instrukcja dla Wykonawców wraz z obwiązującymi załącznikami |
Uaktualniona Instrukcja dla Wykonawców wraz z załącznikami stanowią załącznik do Zmiany nr 1 do SIWZ. Wprowadzone zmiany zaznaczono kolorem zielonym. |
Uwaga! Zmodyfikowano nazwę i przedmiot zamówienia poprzez zmianę nazwy zadnia 1 w części 15 oraz dodanie zadania 2 w części 15; |
Część 15 - Bieżące prace
porządkowo-utrzymaniowe dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg
Wojewódzkich w Starogardzie Gdańskim: - Zadanie 1 - sprzątanie pasa drogowego drogi |
_ |
wojewódzkie 214, 222, 224, 229; - Zadanie 2 - sprzątanie jezdni przy krawężnikach w ciągu dróg wojewódzkich: 222, 224 i 230 |
Uwaga! Dokonano omyłkowego oznaczenia pliku w polu pn. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty |
Niewłaściwe oznaczenie: |
. |
Informacja o unieważnieniu postępowania- część 1 oraz część 2 [05.06.2019] |
Właściwe oznaczenie: |
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty- część 1, część 2 [05.06.2019] |
Otwarcie ofert |
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku informuje, że otwarcia ofert w prowadzonych postępowaniach przetargowych (w oparciu o ustawę Pzp) odbędą się w siedzibie Zamawiającego z zachowaniem maksymalnej ostrożności. Osoby biorące udział w otwarciu ofert zo |
Otwarcie ofert |
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku informuje, że otwarcie ofert w przedmiotowym postępowaniu odbędzie się w siedzibie Zamawiającego z zachowaniem maksymalnej ostrożności. Osoby biorące udział w otwarciu ofert zostaną zaopatrzone w maseczki ochronne |
Otwarcie ofert |
i rękawiczki jednorazowe. |
Otwarcie ofert |
Osoby biorące udział w otwarciu ofert zostaną zaopatrzone w maseczki ochronne i rękawiczki jednorazowe. |
Ocena ofert | Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku informuje, że otwarcia ofert w prowadzonych postępowaniach przetargowych (w oparciu o ustawę Pzp) odbędą się w siedzibie Zamawiającego z zachowaniem maksymalnej ostrożności. |
Ocena ofert |
Osoby biorące udział w otwarciu ofert zostaną zaopatrzone w maseczki ochronne i rękawiczki jednorazowe. |
Otwarcie ofert |
Zamawiający poprawia oczywistą omyłkę pisarską zamiast: ocena ofert powinno być: otwarcie ofert |
poprawienie oczywistej omyłki pisarskiej |
Z sekcji Określenie przedmiotu zamówienia wykreśla się treść: Wymagany przez Zamawiającego okres rękojmi dla robót budowlanych wynosi: 24 miesiące (dotyczy wszystkich części). |
Wadium |
Wysokość wadium w przedmiotowym postępowaniu wynosi 5 500,00 zł - zgodnie z SIWZ i ogłoszeniem o zamówieniu. |
Miejsce składania ofert: |
Oferty w przedmiotowym postepowaniu należy składać w siedzibie Zarządu Dróg Wojewódzkich w Gdańsku, ul. Mostowa 11 a, 80-778 Gdańsk, w Biurze Podawczym. |
Sprostowanie |
Informacja o unieważnieniu postępowania została zamieszczona omyłkowo - nie dotyczy przedmiotowego postępowania. |
Sprostowanie |
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia zamieszczona omyłkowo - nie dotyczy przedmiotowego postępowania. |
Sprostowanie |
Informujemy, że dokument pn. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty został zamieszczony omyłkowo. |
poprawienie oczywistej omyłki pisarskiej |
W sekcji Termin realizacji przedmiotu zamówienia: zamiast: Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie:
w części II,VI - od dnia 01.0 |
poprawienie oczywistej omyłki pisarskiej |
W sekcji Termin realizacji przedmiotu zamówienia: zamiast: w części II,VI - od dnia 01.04.2020r. do 31.12.2021r. powinno być:w części II,VI - od dnia 01.04.2021. do 31.12.2021r. |
zmiana przedmiotu zamowienia w RD Lębork |
zamiast: w RD Lębork - usługi samochodem ciężarowym z HDS powinno być: w RD Lębork - usługi samochodem ciężarowym |
|
|||
Osoba która dodała informację: | Bartosz Majewski | Data wytworzenia informacji: | 2016-04-20 09:26 |
Data udostępnienia informacji: | 2016-04-20 09:26 |