Jesteś w dziale: Strona Główna / Zamówienia Publiczne /
ŚWIADCZENIE USŁUG PRZY ZIMOWYM UTRZYMANIU DRÓG WOJEWÓDZKICH W SEZONACH ZIMOWYCH 2016-2017 i 2017-2018 Część I Rejon Dróg Wojewódzkich w Bytowie Zadanie 1- Usługi zimowego utrzymania dróg na terenie powiatu bytowskiego i kartuskiego Zadanie 2- Usługi zimowego utrzymania dróg na terenie powiatu bytowskiego i słupskiego Część II Rejon Dróg Wojewódzkich w Chojnicach Zadanie 1- Usługi zimowego utrzymania dróg Baza RDW CHOJNICE Zadanie 2- Kompleksowe usługi zimowego utrzymania dróg Baza CZARNE Zadanie 3- Kompleksowe usługi zimowego utrzymania dróg Baza CZERSK Zadanie 4- Usługi zimowego utrzymania dróg odśnieżanie równiarką Zadanie 5- Kompleksowe usługi zimowego utrzymania chodników Chojnice i chodniki DW nr 240 Zadanie 6- Kompleksowe usługi zimowego utrzymania dróg II standardu ZUD Chojnice Część III Rejon Dróg Wojewódzkich w Gdańsku Zadanie 1- Usługi zimowego utrzymania dróg Obwód Stegna , Zadanie 2- Usługi zimowego utrzymania dróg Obwód Przywidz, Zadanie 3- Usługi zimowego utrzymania dróg Obwód Trąbki Wielkie , Zadanie 4- Usługi zimowego utrzymania dróg Obwód Pruszcz Gdański , Zadanie 5- Usługi odśnieżania i likwidacji śliskości ciągów pieszych i rowerowych, zebranie piasku: DW 501 (stara DK nr7), DW 226 (stara DK nr7), DW 226 - Przejazdowo Zadanie 6- Usługi odśnieżania i likwidacji śliskości ciągów pieszych i rowerowych, zebranie piasku: DW 226- Pruszcz Gdański / Rokitnica, Zadanie 7- Usługi odśnieżania i likwidacji śliskości ciągów pieszych i rowerowych, zebranie piasku: DW 222- Straszyn / Borkowo, Zadanie 8- Usługi odśnieżania i likwidacji śliskości ciągów pieszych i rowerowych, zebranie piasku: DW 222- Trąbki Wielkie i Gołębiewko, DW 227 – Pruszcz Gdański Część IV Rejon Dróg Wojewódzkich w Kartuzach Zadanie 1- Usługi zimowego utrzymania dróg na terenie powiatu kartuskiego Zadanie 2- Usługi zimowego utrzymania dróg na terenie powiatu kościerskiego Część V Rejon Dróg Wojewódzkich w Lęborku Zadanie 1- Kompleksowe usługi zimowego utrzymania dróg DW 203, granica województwa – Ustka Zadanie 2- Kompleksowe usługi zimowego utrzymania dróg DW 210, Słupsk – Dębnica Kaszubska Zadanie 3- Kompleksowe usługi zimowego utrzymania dróg DW 210, Dębnica Kaszubska – Unichowo Zadanie 4- Kompleksowe usługi zimowego utrzymania dróg DW 213, Słupsk – Główczyce Zadanie 5- Kompleksowe usługi zimowego utrzymania dróg w m. Redzikowo Zadanie 6- Zimowe utrzymanie DW 211 odc. Nowa Dąbrowa – Czarna Dąbrówka, DW 212 odc. Czarna Dąbrówka – Osowo Lęborskie, DW 214 odc. Osowo Lęborskie – Lębork – Bukowina Zadanie 7- Zimowe utrzymanie odc. DW 214 i 213 oraz odśnieżanie DW nr 214, 213, 212 i 211 pojazdami i sprzętem wraz z kierowcą/ operatorem Zadanie 8- Zimowe utrzymanie odc. DW 213 i 214 oraz odśnieżanie DW 214 i 213 pojazdami i sprzętem wraz z kierowcą/ operatorem Zadanie 9- Kompleksowe usługi zimowego utrzymania, ciągi piesze DW 203 Ustka - ul. Darłowska Zadanie 10- Kompleksowe usługi zimowe
/ Wersja 23
Powrót do listy

Zamówienia publiczne


Próg: równo/powyżej progów unijnych
Numer zamówienia: 21/2016/PN/WUD
Rodzaj zamówienia: Usługi
Określenie przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zimowego utrzymania dróg wojewódzkich, chodników oraz ciągów pieszo-rowerowych w okresie 2016-2018 w podziale na następujące części/zadania:

            Część I Rejon Dróg Wojewódzkich w Bytowie

Zadanie 1- Usługi  zimowego utrzymania dróg na terenie powiatu bytowskiego i kartuskiego 

Zadanie 2- Usługi  zimowego utrzymania dróg na terenie powiatu bytowskiego i słupskiego

 

Część II Rejon Dróg Wojewódzkich w Chojnicach

Zadanie  1- Usługi zimowego utrzymania dróg Baza RDW CHOJNICE 

            Zadanie  2-  Kompleksowe usługi zimowego utrzymania dróg Baza CZARNE

            Zadanie 3- Kompleksowe usługi zimowego utrzymania dróg Baza CZERSK

            Zadanie 4- Usługi zimowego utrzymania dróg odśnieżanie równiarką

            Zadanie 5- Kompleksowe usługi zimowego utrzymania chodników Chojnice  i chodniki DW nr 240

            Zadanie 6- Kompleksowe usługi zimowego utrzymania dróg II standardu ZUD Chojnice

 

Część III Rejon Dróg Wojewódzkich w Gdańsku

Zadanie 1- Usługi  zimowego utrzymania dróg Obwód Stegna ,

Zadanie 2- Usługi  zimowego utrzymania dróg Obwód Przywidz,

Zadanie 3- Usługi zimowego utrzymania dróg Obwód Trąbki Wielkie ,

Zadanie 4- Usługi zimowego utrzymania dróg Obwód Pruszcz Gdański , 

Zadanie 5- Usługi  odśnieżania i likwidacji śliskości ciągów pieszych i rowerowych, zebranie piasku: DW 501 (stara DK nr7), DW 226 (stara DK nr7), DW 226  - Przejazdowo

Zadanie 6- Usługi  odśnieżania i likwidacji śliskości ciągów pieszych i rowerowych, zebranie piasku: DW 226- Pruszcz Gdański / Rokitnica,

Zadanie 7- Usługi  odśnieżania i likwidacji śliskości ciągów pieszych i rowerowych, zebranie piasku: DW 222- Straszyn / Borkowo,

Zadanie 8- Usługi odśnieżania i likwidacji śliskości ciągów pieszych i rowerowych, zebranie piasku: DW 222- Trąbki Wielkie i Gołębiewko, DW 227 – Pruszcz Gdański

 

Część IV Rejon Dróg Wojewódzkich w Kartuzach

Zadanie 1- Usługi zimowego utrzymania dróg na terenie powiatu kartuskiego

Zadanie 2- Usługi zimowego utrzymania dróg na terenie powiatu kościerskiego

 

Część V Rejon Dróg Wojewódzkich w Lęborku

Zadanie 1- Kompleksowe usługi zimowego utrzymania dróg DW 203, granica województwa – Ustka

Zadanie 2- Kompleksowe usługi zimowego utrzymania dróg DW 210, Słupsk – Dębnica Kaszubska

Zadanie 3- Kompleksowe usługi zimowego utrzymania dróg DW 210, Dębnica Kaszubska – Unichowo

Zadanie 4- Kompleksowe usługi zimowego utrzymania dróg DW 213, Słupsk – Główczyce

Zadanie 5- Kompleksowe usługi zimowego utrzymania dróg w m. Redzikowo

Zadanie 6- Zimowe utrzymanie DW 211 odc. Nowa Dąbrowa – Czarna Dąbrówka,

DW 212 odc. Czarna Dąbrówka – Osowo Lęborskie, DW 214 odc. Osowo Lęborskie – Lębork – Bukowina

Zadanie 7- Zimowe utrzymanie odc. DW 214 i 213 oraz odśnieżanie DW nr 214, 213, 212 i 211  pojazdami i sprzętem wraz z kierowcą/ operatorem 

Zadanie 8- Zimowe utrzymanie odc. DW 213 i 214 oraz odśnieżanie DW 214 i 213 pojazdami i  sprzętem wraz z kierowcą/ operatorem 

Zadanie 9- Kompleksowe usługi zimowego utrzymania, ciągi piesze DW 203 Ustka - ul. Darłowska

Zadanie 10- Kompleksowe usługi zimowego utrzymania, ciągi pieszo-rowerowe  DW 213 Siemianice-Swochowo

Zadanie 11- Usługi zimowego utrzymania dróg, ciągi pieszo-rowerowe DW 214 Nowa Wieś Lęborska – Lębork

 

    Część VI Rejon Dróg Wojewódzkich w Pucku

Zadanie 1- Usługi zimowego utrzymania dróg na DW 216 Reda – Władysławowo

Zadanie 2- Usługi zimowego utrzymania dróg na DW 216 Władysławowo – Hel

Zadanie 3- Usługi zimowego utrzymania dróg na DW 215 Władysławowo – Sulicice

Zadanie 4- Usługi zimowego utrzymania dróg na DW 213 Borkowo Lęborskie – Krokowa

Zadanie 5- Usługi zimowego utrzymania dróg na DW 213 Krokowa – Celbowo

Zadanie 6- Usługi zimowego utrzymania dróg na DW 218 Wejherowo – Krokowa

Zadanie 7- Usługi zimowego utrzymania dróg na DW 218 Chwaszczyno – Wejherowo i DW 224 Wejherowo – Pomieczyno

Zadanie 8- Usługi zimowego utrzymania dróg na DW 100 i DW 101 .

 

 Część VII Rejon Dróg Wojewódzkich w Starogardzie Gdańskim

Zadanie 1- Usługi  zimowego utrzymania dróg Baza  Starogard Gdański ,

Zadanie 2- Usługi  zimowego utrzymania dróg Baza  Skórcz,

Zadanie 3- Usługi  zimowego utrzymania dróg droga wojewódzka DW 222- miasto  Starogard Gdański ,

Zadanie 4- Usługi  zimowego utrzymania dróg droga wojewódzka DW  224  odc. Godziszewo- Tczew ,

Zadanie 5- Usługi  zimowego utrzymania dróg pługiem jednostronnym Zamawiającego ,

Zadanie 6- Odśnieżanie  ładowarką/ami  i  innym sprzętem  równoważnym Baza Starogard Gd. ,

Zadanie 7- Odśnieżanie  ładowarką/ami  i  innym sprzętem  równoważnym Baza Skórcz ,

Zadanie 8- Odśnieżanie  pługiem wirnikowym  .

Zadanie 9- Odśnieżanie  i likwidacja śliskości na chodnikach DW 224  m. Skarszewy .

Zadanie 10- Odśnieżanie  i likwidacja śliskości na chodnikach DW 229/DW 230  m. Pelplin .

Zadanie 11- Odśnieżanie  i likwidacja śliskości na chodnikach DW 234  m. Gniew .

 

Część VIII Rejon Dróg Wojewódzkich w Sztumie

Zadanie 1- Usługi zimowego utrzymania dróg na terenie gmin: Dzierzgoń, Stary Targ, Stary Dzierzgoń

Zadanie 2- Usługi zimowego utrzymania dróg na terenie gmin: Kwidzyn, Sadlinki, Gardeja

Zadanie 3- Usługi zimowego utrzymania dróg na terenie gmin: Ryjewo, Sztum, Kwidzyn

Zadanie 4- Usługi zimowego utrzymania dróg na terenie gmin: Prabuty, Kwidzyn, Mikołajki Pom., Stary Dzierzgoń, Gardeja

Zadanie 5- Usługi zimowego utrzymania dróg na terenie gmin: Sztum, Malbork, Stary Targ, Mikołajki Pom.

 

Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie (dotyczy każdej części/zadania): od daty zawarcia umowy:

- SEZON ZIMOWY 2016-2017: od 15 października 2016r.  do 15 kwietnia 2017r.

- SEZON ZIMOWY 2017-2018: od 15 października 2017r.  do 15 kwietnia 2018r.

 

Wykonawca może złożyć jedną ofertę na wykonanie każdej z w/w części/zadań przedmiotu zamówienia.

Termin realizacji przedmiotu zamówienia 2018-04-15

Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie (dotyczy każdej części/zadania): od daty zawarcia umowy:

- SEZON ZIMOWY 2016-2017: od 15 października 2016r.  do 15 kwietnia 2017r.

- SEZON ZIMOWY 2017-2018: od 15 października 2017r.  do 15 kwietnia 2018r.

Tryb postępowania (rodzaj procedury): Przetarg nieograniczony
Wadium Część I Rejon Dróg Wojewódzkich w Bytowie Zadanie 1- 14.000 Zadanie 2- 8.000 Część II Rejon Dróg Wojewódzkich w Chojnicach Zadanie 1- 8.000 Zadanie 2- 5.000 Zadanie 3- 3.000 Zadanie 4- 300 Zadanie 5- 2.000 Zadanie 6- 4.000 Część III Rejon Dróg Wojewódzkich w Gdańsku Zadanie 1- 2.000 Zadanie 2- 2.000 Zadanie 3- 5.000 Zadanie 4- 2.000 Zadanie 5- 700 Zadanie 6- 400 Zadanie 7- 1.000 Zadanie 8- 3.000 Część IV Rejon Dróg Wojewódzkich w Kartuzach Zadanie 1- 9.000 Zadanie 2- 9.000 Część V Rejon Dróg Wojewódzkich w Lęborku Zadanie 1- 2.000 Zadanie 2- 1.000 Zadanie 3- 3.000 Zadanie 4- 4.000 Zadanie 5- 500 Zadanie 6- 3.000 Zadanie 7- 2.000 Zadanie 8- 1.000 Zadanie 9- 100 Zadanie 10- 200 Zadanie 11- 1.000 Część VI Rejon Dróg Wojewódzkich w Pucku Zadanie 1- 2.000 Zadanie 2- 1.000 Zadanie 3- 900 Zadanie 4- 1.000 Zadanie 5- 2.000 Zadanie 6- 2.000 Zadanie 7- 4.000 Zadanie 8- 800 Część VII Rejon Dróg Wojewódzkich w Starogardzie Gdańskim
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie Najniższa cena
Miejsce składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

ZARZAD DRÓG WOJEWÓDZKICH W GDAŃSKU, UL. MOSTOWA 11 A, 80 – 778 GDAŃSK p. 03

Termin składania ofert: 2016-06-02 11:00
Ogłoszenie o zamówieniu: dsc zobacz treść [20.04.2016]
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Zobacz treść dsc Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) [20.04.2016]
dsc Załącznik nr 1 do Rozdziału IV SIWZ: OGÓLNE SPECYFIKACJE TECHNICZNE D – 10.10.01b ODŚNIEŻANIE DROGI [20.04.2016]
dsc Załącznik nr 2 do Rozdziału IV SIWZ: OGÓLNE SPECYFIKACJE TECHNICZNE D – 10.10.01c ZAPOBIEGANIE POWSTAWANIU I LIKWIDACJA ŚLISKOŚCI ZIMOWEJ [20.04.2016]
dsc formularze-wersja edytowalna [20.04.2016]
Miejsce pobrania:

Siedziba Zamawiającego, pokój nr 03.

Cena: SIWZ pobrana ze strony internetowej jest bezpłatna.
Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami
dsc Zapytanie numer 1 i odpowiedź z dnia 23-05-2016 [23.05.2016]
Zmiana SIWZ
dsc Zmiana SIWZ nr 1 z dnia 23-05-2016 [23.05.2016]
dsc Poprawiony Rozdział III SIWZ „Formularz oferty” [23.05.2016]
dsc Poprawiony Rozdział III SIWZ „Formularz oferty” [23.05.2016]
dsc Poprawiony Załącznik NR 4/2 do Formularza oferty- Formularz cenowy Część IV RDW Kartuzy Zadanie 2 Usługi ZUD teren powiatu kościerskiego [23.05.2016]
dsc Poprawiony Załącznik NR 4/2 do Formularza oferty- Formularz cenowy Część IV RDW Kartuzy Zadanie 2 Usługi ZUD teren powiatu kościerskiego [23.05.2016]
dsc Poprawiony załącznik NR 7/4 do Formularza oferty- Formularz cenowy Część VII RDW Starogard Gd. Zadanie 4 : Usługi ZUD drogi wojewódzkiej DW 224 odc. Godziszewo- Tczew [23.05.2016]
dsc Poprawiony załącznik NR 7/4 do Formularza oferty- Formularz cenowy Część VII RDW Starogard Gd. Zadanie 4 : Usługi ZUD drogi wojewódzkiej DW 224 odc. Godziszewo- Tczew [23.05.2016]
Inne
dsc Informacje z otwarcia ofert. [03.06.2016]
Informacje o unieważnieniu postępowania
dsc Informacja o unieważnieniu postępowania- - Część II: Rejon Dróg Wojewódzkich w Chojnicach Zadanie 3- Kompleksowe usługi zimowego utrzymania dróg Baza CZERSK. - Część III: Rejon Dróg Wojewódzkich w Gdańsku: Zadanie 2- Usługi zimowego utrzymania dróg Obwód Przywidz, Zadanie 3- Usługi zimowego utrzymania dróg Obwód Trąbki Wielkie, Zadanie 4- Usługi zimowego utrzymania dróg Obwód Pruszcz Gdański. Część IV: Rejon Dróg Wojewódzkich w Kartuzach: Zadanie 2- Usługi zimowego utrzymania dróg na terenie powiatu kościerskiego. - Część V: Rejon Dróg Wojewódzkich w Lęborku: Zadanie 3- Kompleksowe usługi zimowego utrzymania dróg DW 210, Dębnica Kaszubska – Unichowo, Zadanie 9- Kompleksowe usługi zimowego utrzymania, ciągi piesze DW 203 Ustka - ul. Darłowska, Zadanie 11- Usługi zimowego utrzymania dróg, ciągi pieszo-rowerowe DW 214 Nowa Wieś Lęborska – Lębork. - Cześć VII: Rejon Dróg Wojewódzkich w Starogardzie Gdański: Zadanie 1- Usługi zimowego utrzymania dróg Baza Starogard Gdański, Zadanie 2 [23.06.2016]
Dodatkowe informacje
...

...

ZMIANA ZAKRESU ZAMÓWIENIA

W związku ze zmianą zakresu zamówienia zmienia się:

a) Nazwa zamówienia na: Wycinka drzew przydrożnych w ciągu dróg wojewódzkich  administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku   w podziale na części:

ZMIANA ZAKRESU ZAMÓWIENIA Patrz: Zmiana nr 1 -

POPRAWIONA SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓIWNIA (SIWZ).


Nr zamówienia

W wierszu Numer zamówienia omyłkowo wpisano 27/2015/PN/WUD. Winno być: 57/2015/PN/WUD

Omyłka pisarska

Przy Zmianie SIWZ nr 5, zgodnie z datą zamieszczenia podaną w nawiasie:

zamiast: z dnia 18.04.2016 r.

winno być: 13.04.2016 r.  

ZMIANA ZAKRESU ZAMÓWIENIA

W związku ze zmianą przedmiotu zamówienia poprzez dodanie do zakresu zamówienia:

- odcinka E -  Straszyn –Żuława.

- odcinka F - ciąg pieszo-rowerowy rondo Jagatowo,

zmienia się powyższe określenie przedmiotu zamówieni

Wersja ostateczna Formularza ofert Formularz oferty - wersja ostateczna po zmianie nazwy zamówienia w stopce. (Pobierz załącznik)
Ostateczna wersja Formularza oferty Formularz oferty - wersja ostateczna z dnia 25.05.2016 r. (Pobierz załącznik)
dotyczy: ZMIANA NR 1 z dnia 23-05-2016 r. Uwaga!

W dniu 23.05.2016 r. dokonał zmian w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) (patrz zakładka \"ZMIANA SIWZ\") i załączył:
- aktualny (poprawiony) Rozdział III SIWZ Formularz oferty”<
dotyczy: ZMIANA NR 1 z dnia 23-05-2016 r. (1) W/w zmiany SIWZ polegały również m. in. na sposobie oznakowania kopert z ofertą, które winny zostać opisane w następujący sposób:

ŚWIADCZENIE USŁUG  PRZY ZIMOWYM UTRZYMANIU DRÓG WOJEWÓDZKICH W SEZONACH ZIMOWYCH 2016-20

dotyczy: ZMIANA NR 1 z dnia 23-05-2016 r. (2) 2018 na terenie działania Zarządu Dróg Wojewódzkich w Gdańsku Oferta na - Część/ci* …….  /zadanie/a* …. „ Nie otwierać przed dniem 02.06.2016 r., godz. 11.30.



dotyczy: ZMIANA NR 1 z dnia 23-05-2016 r. (3) Szczegółowa informacja w zakładce:
dotyczy: ZMIANA NR 1 z dnia 23-05-2016 r. (4) patrz: Zmiana SIWZ nr 1 z dnia 23-05-2016
Zakres zamówienia.

W związku z niedookreśleniem w dokumentacji projektowej  zakresu objętego przedmiotem niniejszego zamówienia (ETAP 1), Zamawiający  wyjaśnia,  iż  Etap 1 określony w załączonym kosztorysie ofertowym obejmuje wykonanie robót na o

cdn. Zakres robót

na odcinku od km 0+000 do km 0+540 ( zgodnie z kilometrażem lokalnym wskazanym w dokumentacji projektowej).

Przypomnienie o zmienia nazwy zamówienia.

Zamawiający przypomina, że zgodnie ze Zmianą nr 1 z dnia 19.02.2016 r. poprawna nazwa zamówienia to: „Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 226 na odcinkach węzeł „Rusocin” autostrady A1 – Pruszcz Gdański i Pruszcz Gdański – Przejazdowo”– w załączeniu for (Pobierz załącznik)

Przypomnienie o zmienia nazwy zamówienia.

Zamawiający przypomina, że zgodnie ze Zmianą nr 1 z dnia 19.02.2016 r. poprawna nazwa zamówienia to: „Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 226 na odcinkach węzeł „Rusocin” autostrady A1 – Pruszcz Gdański i Pruszcz Gdański – Przejazdowo”– w załączeniu for (Pobierz załącznik)

Przypomnienie o zmienia nazwy zamówienia- ostateczna wersja formularza oferty i formularza cenowego (!) Zamawiający przypomina, że zgodnie ze Zmianą nr 1 z dnia 19.02.2016 r. poprawna nazwa zamówienia to: „Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 226 na odcinkach węzeł „Rusocin” autostrady A1 – Pruszcz Gdański i Pruszcz Gdański – Przejazdowo”– w załączeniu for
Pobierz załącznik)
Przypomnienie o zmienia nazwy zamówienia- ostateczna wersja formularza oferty i formularza cenowego (!) Zamawiający przypomina, że zgodnie ze Zmianą nr 1 z dnia 19.02.2016 r. poprawna nazwa zamówienia to: „Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 226 na odcinkach węzeł „Rusocin” autostrady A1 – Pruszcz Gdański i Pruszcz Gdański – Przejazdowo”– formularze:
(Pobierz załącznik)
Przypomnienie odnośnie ostatecznej treści pkt 10 formularza oferty (przypis 3 pkt 10) Zamawiający przypomina, o ostatecznej wersji pkt 10 „formularza oferty” obejmującego przypis „3” o treści jak w załączonej poniżej ostatecznej wersji formularza oferty:




(Pobierz załącznik)
Przypomnienie odnośnie ostatecznej treści pkt 10 formularza oferty (przypis 3 pkt 10) (!) Zamawiający przypomina, o ostatecznej wersji pkt 10 „formularza oferty” obejmującego przypis „3” o treści jak w załączonej poniżej ostatecznej wersji formularza oferty:
(Pobierz załącznik)
Wersja ostateczna Formularz Kosztorysu ofertowego

W związku z tym, że w załączniku nr 1 do Rozdziału III SIWZ - Formularz Kosztorysu ofertowego zamieszczonym w dniu 07.06.2016 r. na stronie internetowej w poz. od 338 do 352 omyłkowo zostały wypełnione komórki w kolumnie „cena jedno (Pobierz załącznik)

Korekta: Osoba upoważniona do kontaktów: Do spraw merytorycznych: LESZEK ZALEWSKI TEL.: 58 32 64 940.
Zmieniono termin realizacji przedmiotu zamówienia

Zmieniono termin realizacji przedmiotu zamówienia: Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane: do 50 dni od daty zawarcia umowy / lub do 40 dni od daty zawarcia umowy w zależności od deklaracji Wykonawcy (dotyczy każdej czę

Formularze - wersja edytowalna Formularze - wersja edytowalna (Pobierz załącznik)
STWiORB - część I zadanie 1 i zadanie 2.

Załącznik nr 6: STWiORB - część I zadanie 1 - Remont cząstkowy nawierzchni DW nr 208.

(Pobierz załącznik)
STWiORB - część I zadanie 1 i zadanie 2.

Załącznik nr 7: STWiORB - część I zadanie 2 - Remont cząstkowy nawierzchni DW nr 228.

(Pobierz załącznik)
UWAGA! Zmiana terminu składania ofert Przedłużenie terminu składania ofert: 2016-10-05 12:00
UWAGA! Zmiana terminu składania ofert Przedłużenie terminu składania ofert: 2016-10-06 11:00
UWAGA! Zmiana terminu składania ofert Przedłużenie terminu składania ofert:  2016-10-05 11:00
UWAGA

Dokumentacja projektowa dotycząca robót budowlanych, których dotyczy przedmiotowy nadzór znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem:

:

http://www.zdw-gdansk.pl/bip/zamowienia-publiczne?tenderToken=df2b772258efd65cf75940448f541601





Dodatkowe informacje

Dokumentacja projektowa dotycząca robót budowlanych, których dotyczy przedmiotowy nadzór znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem:

http://www.zdw-gdansk.pl/bip/zamowienia-publiczne?tenderToken=a8d25c

Sprostowanie do pkt. \"Termin realizacji przedmiotu zamówienia\" Powinno być:

\"Termin realizacji przedmiotu zamówienia 2018-07-31

Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie:                

UWAGA! Zmiana terminu składania ofert Przedłużenie terminu składania ofert: 2016-10-18 12:00




Zmieniono termin realizacji przedmiotu zamówienia

Zmieniono termin realizacji przedmiotu zamówienia dla każdej części przedmiotu zamówienia tj.  od daty podpisania umowy: do 09.12.2016 r. (wycinka drzew i frezowanie pni – Część I), do 09.12.2016 r. ( prześwietlenie koron drzew – Część II), do

Zmieniono termin realizacji przedmiotu zamówienia

Zmieniono termin realizacji przedmiotu zamówienia dla każdej części przedmiotu zamówienia tj.  od daty podpisania umowy: do 09.12.2016 r. (Część I, Część II, Część III).





UWAGA! Zmiana terminu składania ofert Uwaga zmianie uległ termin składania ofert oraz załącznik nr 1/1 do formularza oferty (część I: RDW w Bytowie)
Dodatkowe informacje

Dokumentacja projektowa dotycząca robót budowlanych, których dotyczy przedmiotowy nadzór znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem:

https://www.ewt.gov.pl/ 





Kryteria oceny ofert i ich znaczenie

Wartość punktowa wagi w %:

  1. Cena oferty brutto – 60,
  2. Wartość techniczna -  10,
  3. Doświadczenie osób  (projektant
Miejsce składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: siedziba Zamawiającego, p. 03
UWAGA! Przedłużenie terminu składania ofert: Termin składania ofert upływa : 2017-02-27 11:00
UWAGA! Obowiązujący Formularz Oferty Załącznik nr 3 do Zmiany nr 2- Zmieniony Rozdział III Formularz oferty (obowiązujący)
Uwaga- Omyłka w numeracji postępowania było: 5/DZP/2017/PN/WUDIM
winno być: 5/DZP/2017/PN/WPI
Tryb postępowania (rodzaj procedury):

Zamawiający dokonuje poprawienia oczywistej omyłki w sekcji Tryb postępowania (rodzaj procedury):

zamiast: przetarg ograniczony

winno być: przetarg nieograniczony.

UWAGA! Zmiana treści załącznika nr 5 do Rozdziału II SIWZ "Formularz oświadczenia Wykonawcy o potencjale kadrowym"



UWAGA! Zmiana treści załącznika nr 2 do Rozdziału III SIWZ  „Oświadczenie dotyczące kryterium dysponowania dodatkową brygadą (pkt 15 Instrukcji dla Wykonawców)”

UWAGA! Przedłużenie terminu składania ofert: do dnia 24.03.2017 r. do godziny 11:00



UWAGA! Zmiana treści załącznika nr 5/1 do Rozdziału III SIWZ Obowiązujący załącznik został załączony przy pliku "Zmiana nr 2 do SIWZ"
UWAGA! Zmiana treści Formularza oferty (Rozdział III SIWZ) i zmiana terminu składania ofert Patrz: Zmiana nr 3 do SIWZ- Poprawiony (obowiązujący) Formularz oferty (Rozdział III SIWZ).



UWAGA! Zmiana treści Formularza oferty (Rozdział III SIWZ) Patrz: Zmiana nr 1 do SIWZ- Poprawiony (obowiązujący) Formularz oferty (Rozdział III SIWZ).
UWAGA! Przedłużenie terminu składania ofert: Termin składania ofert ulega przedłużeniu do dnia 05.05.2017 r. do godziny 12:00, natomiast otwarcie ofert nastąpi w dniu 05.05.2017 r., godzina 12:15.



Szczegółowe Specyfikacje Techniczne

W związku z tym, iż Zamawiający omyłkowo na stronie internetowej zamiast Załącznika nr 2 do Rozdziału IV SIWZ - Szczegółowe specyfi (Pobierz załącznik)

Numer zamowienia

W sekcji "Numer zamówienia":

zamiast:15/DZS/2017/PN/WZTiA

powinno być: 15/DZS/2017/PN/WUDiM

UWAGA

INFORMUJEMY, ŻE OD DNIA 01.09.2017 R. ZMIENIA SIĘ NR RACHUNKU BANKOWEGO, NA KTÓRY WYKONAWCA WINIEN WPŁACAĆ WADIUM W FORMIE PIENIĄDZA. OBOWIĄZUJĄCY OD DNIA 01.09.2017 R. NR RACHUNKU TO: Bank Polska Kasa Opieki S.A. Nr 94 1020 1811 0000 0902 0312 5

UWAGA SPROSTOWANIE:

INFORMUJEMY, ŻE OD DNIA 01.09.2017 R. ZMIENIA SIĘ NR RACHUNKU BANKOWEGO, NA KTÓRY WYKONAWCA WINIEN WPŁACAĆ WADIUM W FORMIE PIENIĄDZA. OBOWIĄZUJĄCY OD DNIA 01.09.2017 R. NR RACHUNKU TO: Bank PKO BP Nr 94 1020 1811 0000 0902 031

UWAGA

INFORMUJEMY, ŻE OD DNIA 01.09.2017 R. ZMIENIA SIĘ NR RACHUNKU BANKOWEGO, NA KTÓRY WYKONAWCA WINIEN WPŁACAĆ WADIUM W FORMIE PIENIĄDZA. OBOWIĄZUJĄCY OD DNIA 01.09.2017 R. NR RACHUNKU TO: Bank PKO BP Nr 94 1020 1811 0000 0902 0312 5234.

UWAGA

INFORMUJEMY, ŻE OD DNIA 01.09.2017 R. ZMIENIA SIĘ NR RACHUNKU BANKOWEGO, NA KTÓRY WYKONAWCA WINIEN WPŁACAĆ WADIUM W FORMIE PIENIĄDZA. OBOWIĄZUJĄCY OD DNIA 01.09.2017 R. NR RACHUNKU TO: Bank PKO BP Nr 94 1020 1811 0000 0902 0312 5234.

UWAGA

INFORMUJEMY, ŻE OD DNIA 01.09.2017 R. ZMIENIA SIĘ NR RACHUNKU BANKOWEGO, NA KTÓRY WYKONAWCA WINIEN WPŁACAĆ WADIUM W FORMIE PIENIĄDZA. OBOWIĄZUJĄCY OD DNIA 01.09.2017 R. NR RACHUNKU TO: Bank PKO BP Nr 94 1020 1811 0000 0902 0312 5234.

UWAGA

INFORMUJEMY, ŻE OD DNIA 01.09.2017 R. ZMIENIA SIĘ NR RACHUNKU BANKOWEGO, NA KTÓRY WYKONAWCA WINIEN WPŁACAĆ WADIUM W FORMIE PIENIĄDZA. OBOWIĄZUJĄCY OD DNIA 01.09.2017 R. NR RACHUNKU TO: Bank PKO BP Nr 94 1020 1811 0000 0902 0312 5234.

UWAGA

INFORMUJEMY, ŻE OD DNIA 01.09.2017 R. ZMIENIA SIĘ NR RACHUNKU BANKOWEGO, NA KTÓRY WYKONAWCA WINIEN WPŁACAĆ WADIUM W FORMIE PIENIĄDZA. OBOWIĄZUJĄCY OD DNIA 01.09.2017 R. NR RACHUNKU TO: Bank PKO BP Nr 94 1020 1811 0000 0902 0312 5234.

UWAGA

INFORMUJEMY, ŻE OD DNIA 01.09.2017 R. ZMIENIA SIĘ NR RACHUNKU BANKOWEGO, NA KTÓRY WYKONAWCA WINIEN WPŁACAĆ WADIUM W FORMIE PIENIĄDZA. OBOWIĄZUJĄCY OD DNIA 01.09.2017 R. NR RACHUNKU TO: Bank PKO BP Nr 94 1020 1811 0000 0902 0312 5234.

UWAGA

INFORMUJEMY, ŻE OD DNIA 01.09.2017 R. ZMIENIA SIĘ NR RACHUNKU BANKOWEGO, NA KTÓRY WYKONAWCA WINIEN WPŁACAĆ WADIUM W FORMIE PIENIĄDZA. OBOWIĄZUJĄCY OD DNIA 01.09.2017 R. NR RACHUNKU TO: Bank PKO BP Nr 94 1020 1811 0000 0902 0312 5234.

Uwaga! Zmiana terminu składania ofert

Termin składania ofert ulega przedłużeniu do dnia 30.11.2017 r. godz. 11:00.





Informacja o wniesieniu odwołania

Zamawiający informuje, że w dniu 08 marca 2018 roku do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej wniesione zostało odwołanie złożone przez Wykonawcę Budimex SA.


Informacja o wniesieniu odwołania Zamawiający informuje, że w dniu 23 marca 2018 roku do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej zostało wniesione odwołanie przez Wykonawcę P.H.U. „BAUMARK”, ul. Świętojańska 106, 07-202 Wyszków.<
UWAGA! Zmiana terminu składania ofert

Termin składania ofert ulega przedłużeniu do dnia 03.04.2018 r. do godziny 12:00, otwarcie ofert nastąpi w dniu 03.04.2018 r. o godzinie 12:15.





Termin składania ofert nie ulega przedłużeniu Termin składania ofert nie ulega przedłużeniu
Poprawienie oczywistej omyłki

Zamawiający dokonuje poprawienia treści informacji z otwarcia ofert.

Nr postępowania:

zamiast: 18/DZS/2017/PN/WZTiA.

powinno być: 18/DZS/2018/PN/WZTiA.

UWAGA! Zmiana terminu składania ofert (data, godzina)

Termin składania ofert ulega przedłużeniu do dnia 25.06.2018 r. do godziny 10:00, natomiast otwarcie ofert nastąpi w dniu 25.06.2018 r. o godzinie 10:15.






Informacja o wniesieniu odwołań
Krajowa Izba Odwoławcza wyrokiem z dnia 05.04.2018 r. (KIO 535/18) oddaliła w całości zarzuty wskazane w odwołaniu Wykonawcy PHU BAUMARK Robert Siemieniewski z dnia 23.03.2018 r.

Informacja o wniesieniu odwołań

W dniach 09.04.2018 r., 16.04.2018 r., 23.04.2018 r., 04.05.2018 r., 14.05.2018 r. oraz 30.05.2018 r. (tj. po upływie ustawowego terminu na wniesienie odwołania) wpłynęły do Zamawiającego ponownie kopie odwołań złożonych przez Wykonawcę

Informacja o wniesieniu odwołań złożonych przez Wykonawcę PHU BAUMARK Robert Siemieniewski. Treść odwołań stanowi powtórzenie zarzutów wskazanych w odwołaniu tego Wykonawcy z dnia 23.03.2018 r. i oddalonych w całości przez Krajową Izbą Odwoławczą wyrokiem z dnia 05.04.2018 r.
Informacja o wniesieniu odwołań W dniu 24.04.2018 r. do Zamawiającego wpłynęła informacja o złożeniu przez Wykonawcę PHU BAUMARK Robert Siemieniewski skargi na wyrok KIO (KIO 535/18) do Sądu Okręgowego w Gdańsku.
Informacja o wniesieniu odwołań

Zgodnie z Postanowieniami Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 18.04.2018 r. (KIO 664/16), z dnia 27.04.2018 r. (KIO 708/18), z dnia 09.05.2018 r. (KIO 795/18), z dnia 17.05.2018 r. (KIO 893/18), z dnia 28.05.2018 r. (KIO 961/18) oraz z dnia

Informacja o wniesieniu odwołań 13.06.2018 r. (KIO 1089/18) odwołania z dnia 09.04.2018 r., 16.04.2018 r., 23.04.2018 r., 04.05.2018 r., 14.05.2018 r. oraz 30.05.2018 r. zostały zwrócone Wykonawcy ze względu na brak uiszczenia wpisu.
Informacja o wniesieniu odwołań

Na mocy wydanego w dniu 10.05.2018 r. Postanowienia KIO o uchyleniu zakazu zawarcia umowy (KIO/W 9/18) Zamawiający zawarł umowę z Wykonawcą Niklas Maurycjusz, ul. Świętojańska 65/8, 80-840 Gdańsk.

Informacja

Tam gdzie w niniejszym ogłoszeniu:

jest: Część 11 - Remont nawierzchni DW 213 w km 38+700 ÷ 38+710, odc. Rzuszcze - Pobłocie;

winno być: Część 11 - Remont nawierzchni DW 213 w km 37+

Informacja

winno być: Część 11 - Remont nawierzchni DW 213 w km 37+000 ÷ 38+710, odc. Rzuszcze – Pobłocie.

Poprawienie omyłki

Poprawienie omyłki w treści Informacji z otwarcia ofert:

zamiast: Usługi Ogólnobudowlane MARBRUK Sp. z o.o., ul. Długa 1, 89-606 Charzykowy.

powinno być: Usługi Ogólnobudowlane MARBRUK Marcin Kwia

dotyczy: Poprawienie omyłki

zamiast: Usługi Ogólnobudowlane MARBRUK Sp. z o.o.,  powinno być: Usługi Ogólnobudowlane MARBRUK Marcin Kwiatkowski.

poprawienie oczywistej omyłki pisarskiej poprawienie oczywiste omyłki pisarskiej dotyczącej nr postępowania
w treści Zapytania nr 1 i Zmiany nr 1:
zamiast:
34/DZS/2018/PN/WUDiM
powinno być:
37/DZS/2018/PN/WUDiM
Uwaga! Zmiana terminu składania ofert

Zamawiający przedłuża termin składania ofert do dnia 24.08.2018 r. do godziny 11:00, otwarcie ofert nastąpi w dniu 24.08.2018 r. o godzinie 11:15.





UWAGA! zmiana terminu składania ofert termin składania ofert ulega przedłużeniu do dnia 14.09.2018 r. do godziny 11:00, natomiast otwarcie ofert nastąpi w dniu 14.09.2018 r. o godzinie 11:15.



UWAGA! zmiana terminu składanie ofert Zamawiający przedłuża termin składania ofert do dnia 05.11.2018 r. do godziny 11:00, natomiast otwarcie ofert nastąpi w dniu 05.11.2018 r. o godzinie 11:15.


UWAGA! zmiana terminu składania ofert

Zamawiający przedłuża termin składania ofert do dnia 08.11.2018 r. do godziny 11:00, natomiast otwarcie ofert nastąpi w dniu 08.11.2018 r. o godzinie 11:15.





UWAGA! zmiana terminu składania ofert Zamawiający przedłuża termin składania ofert do dnia 06.12.2018 r. do godziny 11:00, natomiast otwarcie ofert nastąpi w dniu 06.12.2018 r. o godzinie 11:15.


UWAGA! zmiana formularza oferty

Poprawiony/aktualny „formularz oferty” stanowi załącznik nr 1 do Zmiany nr 1 do sIWZ.




UWAGA !

Zmiana wysokości wadium dla Części nr 3 - patrz Zmiana SIWZ nr 1 z dnia 07-12-2018.

UWAGA! zmiana terminu składanie ofert Zamawiający przedłuża termin składania ofert do dnia 13.02.2019 r. do godziny 11:00, natomiast otwarcie ofert nastąpi w dniu 13.02.2019 r. o godzinie 11:15
Uwaga! Uaktualnione: Instrukcja dla Wykonawców wraz z obwiązującymi załącznikami

Uaktualniona Instrukcja dla Wykonawców wraz z załącznikami stanowią załącznik do Zmiany nr 1 do SIWZ. Wprowadzone zmiany zaznaczono kolorem zielonym.





Uwaga! Zmodyfikowano nazwę i przedmiot zamówienia poprzez zmianę nazwy zadnia 1 w części 15 oraz dodanie zadania 2 w części 15; Część 15 - Bieżące prace porządkowo-utrzymaniowe dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Starogardzie Gdańskim:
-       
Zadanie 1 - sprzątanie pasa drogowego drogi
_ wojewódzkie 214, 222, 224, 229;
-       
Zadanie 2 - sprzątanie jezdni przy krawężnikach w ciągu dróg wojewódzkich: 222, 224 i 230



Uwaga! Dokonano omyłkowego oznaczenia pliku w polu pn. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty Niewłaściwe oznaczenie:
. Informacja o unieważnieniu postępowania- część 1 oraz część 2 [05.06.2019]
Właściwe oznaczenie:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty- część 1, część 2 [05.06.2019]

Otwarcie ofert

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku informuje, że otwarcia ofert w prowadzonych postępowaniach przetargowych (w oparciu o ustawę Pzp) odbędą się w siedzibie Zamawiającego z zachowaniem maksymalnej ostrożności. Osoby biorące udział w otwarciu ofert zo

Otwarcie ofert

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku informuje, że otwarcie ofert w przedmiotowym postępowaniu odbędzie się w siedzibie Zamawiającego z zachowaniem maksymalnej ostrożności. Osoby biorące udział w otwarciu ofert zostaną zaopatrzone w maseczki ochronne

Otwarcie ofert

i rękawiczki jednorazowe.

Otwarcie ofert

Osoby biorące udział w otwarciu ofert zostaną zaopatrzone w maseczki ochronne i rękawiczki jednorazowe.

Ocena ofert Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku informuje, że otwarcia ofert w prowadzonych postępowaniach przetargowych (w oparciu o ustawę Pzp) odbędą się w siedzibie Zamawiającego z zachowaniem maksymalnej ostrożności.
Ocena ofert

Osoby biorące udział w otwarciu ofert zostaną zaopatrzone w maseczki ochronne i rękawiczki jednorazowe.

Otwarcie ofert Zamawiający poprawia oczywistą omyłkę pisarską 
zamiast: ocena ofert
powinno być: otwarcie ofert
poprawienie oczywistej omyłki pisarskiej Z sekcji Określenie przedmiotu zamówienia wykreśla się treść:
Wymagany przez Zamawiającego okres rękojmi dla robót budowlanych wynosi: 24 miesiące (dotyczy wszystkich części).
Wadium

Wysokość wadium w przedmiotowym postępowaniu wynosi 5 500,00 zł - zgodnie z SIWZ i ogłoszeniem o zamówieniu.

Miejsce składania ofert:

Oferty w przedmiotowym postepowaniu należy składać w siedzibie Zarządu Dróg Wojewódzkich w Gdańsku, ul. Mostowa 11 a, 80-778 Gdańsk, w Biurze Podawczym.

Sprostowanie Informacja o unieważnieniu postępowania została zamieszczona omyłkowo - nie dotyczy przedmiotowego postępowania.
Sprostowanie Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia zamieszczona omyłkowo - nie dotyczy przedmiotowego postępowania.
Sprostowanie
Informujemy, że dokument pn. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty został zamieszczony omyłkowo.




poprawienie oczywistej omyłki pisarskiej

W sekcji Termin realizacji przedmiotu zamówienia:

zamiast:

Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie:

w części II,VI - od dnia 01.0

poprawienie oczywistej omyłki pisarskiej

W sekcji Termin realizacji przedmiotu zamówienia:

zamiast: w części II,VI - od dnia 01.04.2020r. do 31.12.2021r.

powinno być:w części II,VI - od dnia 01.04.2021. do 31.12.2021r.

zmiana przedmiotu zamowienia w RD Lębork zamiast: w RD Lębork  - usługi samochodem ciężarowym z HDS
powinno być:
w RD Lębork  - usługi samochodem ciężarowym
Podmiot udostępniający informację: ZDW-WZP
Osoba która dodała informację: Bartosz Majewski Data wytworzenia informacji: 2016-04-20 09:26
Data udostępnienia informacji: 2016-04-20 09:26
Powrót do listy