Jesteś w dziale: Strona Główna / Zamówienia Publiczne /
Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 211 - odcinek C od m. Mojusz do m. Kartuzy
/ Wersja 54
Powrót do listy

Zamówienia publiczne


Próg: równo/powyżej progów unijnych
Numer zamówienia: 32/DZS/2017/PN/WRI
Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Określenie przedmiotu zamówienia:

Przedmiot zamówienia obejmuje rozbudowę drogi wojewódzkiej nr 211 - odcinek C od m. Mojusz do m. Kartuzy. W ramach odcinka C rozbudowie podlega około 15,3 km drogi wojewódzkiej nr 211. Ponadto budowie i przebudowie  podlegać będą krótkie odcinki dróg powiatowych i gminnych w obszarze wlotów na skrzyżowania  a także szereg elementów istniejącej infrastruktury technicznej. Projekt przewiduje gruntowną przebudowę konstrukcji nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 211, nieznaczną korektę geometrii łuków poziomych i  pionowych trasy, przebudowę skrzyżowań z drogami publicznymi, budowę chodników i ciągów pieszo-rowerowych oraz budowę przystanków  autobusowych. W celu realizacji zadania zostaną usunięte drzewa i krzewy kolidujące z robotami drogowymi. Przebudowane zostaną wszystkie skrzyżowania i istniejące zjazdy na projektowanym odcinku drogi. Zadanie obejmuje też wykonanie tablic informacyjnych i pamiątkowych związanych z dofinansowaniem inwestycji ze środków Unii Europejskiej.

Termin realizacji przedmiotu zamówienia

Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie:

20 miesięcy od dnia podpisania umowy, tj.:

- zakończenie robót – 18 miesięcy od daty podpisania umowy,

- złożenie wniosku o pozwolenie na użytkowanie – 2 miesiące po zakończeniu robót.

Tryb postępowania (rodzaj procedury): Przetarg nieograniczony
Wadium 1 260 000,00 PLN (słownie złotych: jeden milion dwieście sześćdziesiąt tysięcy 00/100)
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie 1. Cena - 60%, 2. Długość okresu gwarancji (jakości i rękojmi) - 20%, 3. Termin wykonania - 20%.
Miejsce składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Siedziba Zamawiającego, Kancelaria Ogólna.

Termin składania ofert: 2017-10-10 11:00
Przedłużenie terminu składania ofert: (1) 2017-10-31 11:00
Ogłoszenie o zamówieniu: dsc zobacz treść [30.08.2017]
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia dsc zobacz treść [04.10.2017]
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Zobacz treść dsc Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) [30.08.2017]
dsc Załącznik nr 1 do Rozdziału II SIWZ - Formularz oświadczenia w formie jednolitego dokumentu sporządzonego zgodnie z wzorem standardowego formularza określonego w rozporządzeniu wykonawczym Komisji Europejskiej wydanym na podstawie art. 59 ust. 2 dyrektywy 2014/24/UE (JEDZ); [30.08.2017]
dsc Załącznik nr 5 do Rozdziału II SIWZ - Instrukcja wypełniania jednolitego dokumentu. [30.08.2017]
dsc Załącznik nr 1 do Rozdziału III SIWZ – Formularz kosztorysu ofertowego. [30.08.2017]
dsc Załącznik nr 1 do Rozdziału IV SIWZ - Projekt budowlany – projekt zagospodarowania terenu – cz. Ia; [30.08.2017]
dsc Załącznik nr 1 do Rozdziału IV SIWZ - Projekt budowlany – projekt zagospodarowania terenu – cz. Ib; [30.08.2017]
dsc Załącznik nr 2 do Rozdziału IV SIWZ - Projekt budowlany – projekt zagospodarowania terenu – cz. II [30.08.2017]
dsc Załącznik nr 3 do Rozdziału IV SIWZ - Projekt budowlany – geotechniczne warunki posadowienia obiektów budowlanych (projekt geotechniczny, opinia geotechniczna, dokumentacja badań podłoża gruntowego); [30.08.2017]
dsc Załącznik nr 4 do Rozdziału IV SIWZ - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych; [30.08.2017]
dsc Załącznik nr 5 do Rozdziału IV SIWZ - Projekt docelowej organizacji ruchu, analizy i prognozy ruchu oraz ocena BRD; [30.08.2017]
dsc Załącznik nr 6 do Rozdziału IV SIWZ - Projekt wykonawczy – branża drogowa cz. I [30.08.2017]
dsc Załącznik nr 7 do Rozdziału IV SIWZ - Projekt wykonawczy – branża drogowa cz. II [30.08.2017]
dsc Załącznik nr 8 do Rozdziału IV SIWZ - Projekt wykonawczy – branża mostowa [30.08.2017]
dsc Załącznik nr 9 do Rozdziału IV SIWZ - budowa kanalizacji deszczowej [30.08.2017]
dsc Załącznik nr 10 do Rozdziału IV SIWZ - Projekt wykonawczy – sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowe; [30.08.2017]
dsc Załącznik nr 11 do Rozdziału IV SIWZ - Projekt wykonawczy – branża telekomunikacyjna [30.08.2017]
dsc Załącznik nr 12 do Rozdziału IV SIWZ - Projekt budowlany, projekt architektoniczno-budowlany - odcinek C –oświetlenie drogowe, przebudowa kolizji elektroenergetycznych NN i SN, zasilanie sygnalizacji świetlnej, projekt sygnalizacji świetlnej, inżynieria ruchu [30.08.2017]
dsc Załącznik nr 13 do Rozdziału IV SIWZ - Projekt wykonawczy – gospodarka zielenią [30.08.2017]
dsc Załącznik nr 14 do Rozdziału IV SIWZ - Projekt wykonawczy – branża torowa i odwodnienie podtorza [30.08.2017]
dsc Załącznik nr 15 do Rozdziału IV SIWZ - Operat wodnoprawny – cz. I [30.08.2017]
dsc Załącznik nr 16 do Rozdziału IV SIWZ - Operat wodnoprawny – cz. II [30.08.2017]
dsc Załącznik nr 17 do Rozdziału IV SIWZ - Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach. [30.08.2017]
dsc Rozdział V SIWZ - Przedmiary robót [30.08.2017]
dsc Rozdział VI SIWZ - Wzór umowy [30.08.2017]
dsc Załącznik nr 6 do Rozdziału VI SIWZ - Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia [30.08.2017]
dsc Załącznik nr 7 do Rozdziału VI SIWZ - Karta gwarancji jakości [30.08.2017]
dsc Formularze - wersja edytowalna [30.08.2017]
Miejsce pobrania:

Siedziba Zamawiającego, strona internetowa Zamawiającego.

Cena: 3000,00 PLN; SIWZ pobrana ze strony internetowej jest bezpłatna.
Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami
dsc Zapytanie numer 1 i odpowiedź z dnia 29-09-2017 [29.09.2017]
Zmiana SIWZ
dsc Zmiana SIWZ nr 1 z dnia 29-09-2017 [29.09.2017]
dsc Załącznik nr 1 - Uaktualniony Formularz kosztorysu ofertowego [29.09.2017]
dsc Załącznik nr 2 - Uaktualnione Przedmiary robót [29.09.2017]
dsc Załącznik nr 3a - Uaktualniona Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych [29.09.2017]
dsc Załącznik nr 3b - Uaktualniony Projekt wykonawczy – branża telekomunikacyjna [29.09.2017]
dsc Załącznik nr 3c - Uaktualniony Projekt wykonawczy – oświetlenie drogowe, przebudowa kolizji elektroenergetycznych NN i SN, zasilanie sygnalizacji świetlnej, projekt sygnalizacji świetlnej, inżynieria ruchu; [29.09.2017]
dsc Załącznik nr 3d - Uaktualniony Projekt wykonawczy – branża kolejowa. [29.09.2017]
Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami
dsc Zapytanie numer 2 i odpowiedź z dnia 23-10-2017 [23.10.2017]
Zmiana SIWZ
dsc Zmiana SIWZ nr 2 z dnia 23-10-2017 [23.10.2017]
dsc Załącznik nr 1 do Zmiany nr 2 z dnia 23-10-2017 - Uaktualniony Wzór Formularza oferty [23.10.2017]
dsc Załącznik nr 2 do Zmiany nr 2 z dnia 23-10-2017 - Uaktualniony Wzór umowy [23.10.2017]
dsc Załącznik nr 3 do Zmiany nr 2 z dnia 23-10-2017 - Uaktualniony Formularz kosztorysu ofertowego [23.10.2017]
dsc Załącznik nr 4 do Zmiany nr 2 z dnia 23-10-2017 - Uaktualnione Przedmiary robót [23.10.2017]
dsc Załącznik nr 5 do Zmiany nr 2 z dnia 23-10-2017 - Karta informacyjna przedsięwzięcia - cz. I [23.10.2017]
dsc Załącznik nr 5 do Zmiany nr 2 z dnia 23-10-2017 - Karta informacyjna przedsięwzięcia - cz. II [23.10.2017]
dsc Załącznik nr 5 do Zmiany nr 2 z dnia 23-10-2017 - Karta informacyjna przedsięwzięcia - cz. III [23.10.2017]
dsc Załącznik nr 5 do Zmiany nr 2 z dnia 23-10-2017 - Karta informacyjna przedsięwzięcia - cz. IV [23.10.2017]
dsc Załącznik nr 5 do Zmiany nr 2 z dnia 23-10-2017 - Karta informacyjna przedsięwzięcia - cz. V [23.10.2017]
dsc Załącznik nr 6 do Zmiany nr 2 z dnia 23-10-2017 - Decyzje derogacyjne [23.10.2017]
Dodatkowe informacje
...

...

ZMIANA ZAKRESU ZAMÓWIENIA

W związku ze zmianą zakresu zamówienia zmienia się:

a) Nazwa zamówienia na: Wycinka drzew przydrożnych w ciągu dróg wojewódzkich  administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku   w podziale na części:

ZMIANA ZAKRESU ZAMÓWIENIA Patrz: Zmiana nr 1 -

POPRAWIONA SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓIWNIA (SIWZ).


Nr zamówienia

W wierszu Numer zamówienia omyłkowo wpisano 27/2015/PN/WUD. Winno być: 57/2015/PN/WUD

Omyłka pisarska

Przy Zmianie SIWZ nr 5, zgodnie z datą zamieszczenia podaną w nawiasie:

zamiast: z dnia 18.04.2016 r.

winno być: 13.04.2016 r.  

ZMIANA ZAKRESU ZAMÓWIENIA

W związku ze zmianą przedmiotu zamówienia poprzez dodanie do zakresu zamówienia:

- odcinka E -  Straszyn –Żuława.

- odcinka F - ciąg pieszo-rowerowy rondo Jagatowo,

zmienia się powyższe określenie przedmiotu zamówieni

Wersja ostateczna Formularza ofert Formularz oferty - wersja ostateczna po zmianie nazwy zamówienia w stopce. (Pobierz załącznik)
Ostateczna wersja Formularza oferty Formularz oferty - wersja ostateczna z dnia 25.05.2016 r. (Pobierz załącznik)
dotyczy: ZMIANA NR 1 z dnia 23-05-2016 r. Uwaga!

W dniu 23.05.2016 r. dokonał zmian w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) (patrz zakładka \"ZMIANA SIWZ\") i załączył:
- aktualny (poprawiony) Rozdział III SIWZ Formularz oferty”<
dotyczy: ZMIANA NR 1 z dnia 23-05-2016 r. (1) W/w zmiany SIWZ polegały również m. in. na sposobie oznakowania kopert z ofertą, które winny zostać opisane w następujący sposób:

ŚWIADCZENIE USŁUG  PRZY ZIMOWYM UTRZYMANIU DRÓG WOJEWÓDZKICH W SEZONACH ZIMOWYCH 2016-20

dotyczy: ZMIANA NR 1 z dnia 23-05-2016 r. (2) 2018 na terenie działania Zarządu Dróg Wojewódzkich w Gdańsku Oferta na - Część/ci* …….  /zadanie/a* …. „ Nie otwierać przed dniem 02.06.2016 r., godz. 11.30.



dotyczy: ZMIANA NR 1 z dnia 23-05-2016 r. (3) Szczegółowa informacja w zakładce:
dotyczy: ZMIANA NR 1 z dnia 23-05-2016 r. (4) patrz: Zmiana SIWZ nr 1 z dnia 23-05-2016
Zakres zamówienia.

W związku z niedookreśleniem w dokumentacji projektowej  zakresu objętego przedmiotem niniejszego zamówienia (ETAP 1), Zamawiający  wyjaśnia,  iż  Etap 1 określony w załączonym kosztorysie ofertowym obejmuje wykonanie robót na o

cdn. Zakres robót

na odcinku od km 0+000 do km 0+540 ( zgodnie z kilometrażem lokalnym wskazanym w dokumentacji projektowej).

Przypomnienie o zmienia nazwy zamówienia.

Zamawiający przypomina, że zgodnie ze Zmianą nr 1 z dnia 19.02.2016 r. poprawna nazwa zamówienia to: „Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 226 na odcinkach węzeł „Rusocin” autostrady A1 – Pruszcz Gdański i Pruszcz Gdański – Przejazdowo”– w załączeniu for (Pobierz załącznik)

Przypomnienie o zmienia nazwy zamówienia.

Zamawiający przypomina, że zgodnie ze Zmianą nr 1 z dnia 19.02.2016 r. poprawna nazwa zamówienia to: „Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 226 na odcinkach węzeł „Rusocin” autostrady A1 – Pruszcz Gdański i Pruszcz Gdański – Przejazdowo”– w załączeniu for (Pobierz załącznik)

Przypomnienie o zmienia nazwy zamówienia- ostateczna wersja formularza oferty i formularza cenowego (!) Zamawiający przypomina, że zgodnie ze Zmianą nr 1 z dnia 19.02.2016 r. poprawna nazwa zamówienia to: „Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 226 na odcinkach węzeł „Rusocin” autostrady A1 – Pruszcz Gdański i Pruszcz Gdański – Przejazdowo”– w załączeniu for
Pobierz załącznik)
Przypomnienie o zmienia nazwy zamówienia- ostateczna wersja formularza oferty i formularza cenowego (!) Zamawiający przypomina, że zgodnie ze Zmianą nr 1 z dnia 19.02.2016 r. poprawna nazwa zamówienia to: „Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 226 na odcinkach węzeł „Rusocin” autostrady A1 – Pruszcz Gdański i Pruszcz Gdański – Przejazdowo”– formularze:
(Pobierz załącznik)
Przypomnienie odnośnie ostatecznej treści pkt 10 formularza oferty (przypis 3 pkt 10) Zamawiający przypomina, o ostatecznej wersji pkt 10 „formularza oferty” obejmującego przypis „3” o treści jak w załączonej poniżej ostatecznej wersji formularza oferty:




(Pobierz załącznik)
Przypomnienie odnośnie ostatecznej treści pkt 10 formularza oferty (przypis 3 pkt 10) (!) Zamawiający przypomina, o ostatecznej wersji pkt 10 „formularza oferty” obejmującego przypis „3” o treści jak w załączonej poniżej ostatecznej wersji formularza oferty:
(Pobierz załącznik)
Wersja ostateczna Formularz Kosztorysu ofertowego

W związku z tym, że w załączniku nr 1 do Rozdziału III SIWZ - Formularz Kosztorysu ofertowego zamieszczonym w dniu 07.06.2016 r. na stronie internetowej w poz. od 338 do 352 omyłkowo zostały wypełnione komórki w kolumnie „cena jedno (Pobierz załącznik)

Korekta: Osoba upoważniona do kontaktów: Do spraw merytorycznych: LESZEK ZALEWSKI TEL.: 58 32 64 940.
Zmieniono termin realizacji przedmiotu zamówienia

Zmieniono termin realizacji przedmiotu zamówienia: Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane: do 50 dni od daty zawarcia umowy / lub do 40 dni od daty zawarcia umowy w zależności od deklaracji Wykonawcy (dotyczy każdej czę

Formularze - wersja edytowalna Formularze - wersja edytowalna (Pobierz załącznik)
STWiORB - część I zadanie 1 i zadanie 2.

Załącznik nr 6: STWiORB - część I zadanie 1 - Remont cząstkowy nawierzchni DW nr 208.

(Pobierz załącznik)
STWiORB - część I zadanie 1 i zadanie 2.

Załącznik nr 7: STWiORB - część I zadanie 2 - Remont cząstkowy nawierzchni DW nr 228.

(Pobierz załącznik)
UWAGA! Zmiana terminu składania ofert Przedłużenie terminu składania ofert: 2016-10-05 12:00
UWAGA! Zmiana terminu składania ofert Przedłużenie terminu składania ofert: 2016-10-06 11:00
UWAGA! Zmiana terminu składania ofert Przedłużenie terminu składania ofert:  2016-10-05 11:00
UWAGA

Dokumentacja projektowa dotycząca robót budowlanych, których dotyczy przedmiotowy nadzór znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem:

:

http://www.zdw-gdansk.pl/bip/zamowienia-publiczne?tenderToken=df2b772258efd65cf75940448f541601





Dodatkowe informacje

Dokumentacja projektowa dotycząca robót budowlanych, których dotyczy przedmiotowy nadzór znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem:

http://www.zdw-gdansk.pl/bip/zamowienia-publiczne?tenderToken=a8d25c

Sprostowanie do pkt. \"Termin realizacji przedmiotu zamówienia\" Powinno być:

\"Termin realizacji przedmiotu zamówienia 2018-07-31

Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie:                

UWAGA! Zmiana terminu składania ofert Przedłużenie terminu składania ofert: 2016-10-18 12:00




Zmieniono termin realizacji przedmiotu zamówienia

Zmieniono termin realizacji przedmiotu zamówienia dla każdej części przedmiotu zamówienia tj.  od daty podpisania umowy: do 09.12.2016 r. (wycinka drzew i frezowanie pni – Część I), do 09.12.2016 r. ( prześwietlenie koron drzew – Część II), do

Zmieniono termin realizacji przedmiotu zamówienia

Zmieniono termin realizacji przedmiotu zamówienia dla każdej części przedmiotu zamówienia tj.  od daty podpisania umowy: do 09.12.2016 r. (Część I, Część II, Część III).





UWAGA! Zmiana terminu składania ofert Uwaga zmianie uległ termin składania ofert oraz załącznik nr 1/1 do formularza oferty (część I: RDW w Bytowie)
Dodatkowe informacje

Dokumentacja projektowa dotycząca robót budowlanych, których dotyczy przedmiotowy nadzór znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem:

https://www.ewt.gov.pl/ 





Kryteria oceny ofert i ich znaczenie

Wartość punktowa wagi w %:

  1. Cena oferty brutto – 60,
  2. Wartość techniczna -  10,
  3. Doświadczenie osób  (projektant
Miejsce składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: siedziba Zamawiającego, p. 03
UWAGA! Przedłużenie terminu składania ofert: Termin składania ofert upływa : 2017-02-27 11:00
UWAGA! Obowiązujący Formularz Oferty Załącznik nr 3 do Zmiany nr 2- Zmieniony Rozdział III Formularz oferty (obowiązujący)
Uwaga- Omyłka w numeracji postępowania było: 5/DZP/2017/PN/WUDIM
winno być: 5/DZP/2017/PN/WPI
Tryb postępowania (rodzaj procedury):

Zamawiający dokonuje poprawienia oczywistej omyłki w sekcji Tryb postępowania (rodzaj procedury):

zamiast: przetarg ograniczony

winno być: przetarg nieograniczony.

UWAGA! Zmiana treści załącznika nr 5 do Rozdziału II SIWZ "Formularz oświadczenia Wykonawcy o potencjale kadrowym"



UWAGA! Zmiana treści załącznika nr 2 do Rozdziału III SIWZ  „Oświadczenie dotyczące kryterium dysponowania dodatkową brygadą (pkt 15 Instrukcji dla Wykonawców)”

UWAGA! Przedłużenie terminu składania ofert: do dnia 24.03.2017 r. do godziny 11:00



UWAGA! Zmiana treści załącznika nr 5/1 do Rozdziału III SIWZ Obowiązujący załącznik został załączony przy pliku "Zmiana nr 2 do SIWZ"
UWAGA! Zmiana treści Formularza oferty (Rozdział III SIWZ) i zmiana terminu składania ofert Patrz: Zmiana nr 3 do SIWZ- Poprawiony (obowiązujący) Formularz oferty (Rozdział III SIWZ).



UWAGA! Zmiana treści Formularza oferty (Rozdział III SIWZ) Patrz: Zmiana nr 1 do SIWZ- Poprawiony (obowiązujący) Formularz oferty (Rozdział III SIWZ).
UWAGA! Przedłużenie terminu składania ofert: Termin składania ofert ulega przedłużeniu do dnia 05.05.2017 r. do godziny 12:00, natomiast otwarcie ofert nastąpi w dniu 05.05.2017 r., godzina 12:15.



Szczegółowe Specyfikacje Techniczne

W związku z tym, iż Zamawiający omyłkowo na stronie internetowej zamiast Załącznika nr 2 do Rozdziału IV SIWZ - Szczegółowe specyfi (Pobierz załącznik)

Numer zamowienia

W sekcji "Numer zamówienia":

zamiast:15/DZS/2017/PN/WZTiA

powinno być: 15/DZS/2017/PN/WUDiM

UWAGA

INFORMUJEMY, ŻE OD DNIA 01.09.2017 R. ZMIENIA SIĘ NR RACHUNKU BANKOWEGO, NA KTÓRY WYKONAWCA WINIEN WPŁACAĆ WADIUM W FORMIE PIENIĄDZA. OBOWIĄZUJĄCY OD DNIA 01.09.2017 R. NR RACHUNKU TO: Bank Polska Kasa Opieki S.A. Nr 94 1020 1811 0000 0902 0312 5

UWAGA SPROSTOWANIE:

INFORMUJEMY, ŻE OD DNIA 01.09.2017 R. ZMIENIA SIĘ NR RACHUNKU BANKOWEGO, NA KTÓRY WYKONAWCA WINIEN WPŁACAĆ WADIUM W FORMIE PIENIĄDZA. OBOWIĄZUJĄCY OD DNIA 01.09.2017 R. NR RACHUNKU TO: Bank PKO BP Nr 94 1020 1811 0000 0902 031

UWAGA

INFORMUJEMY, ŻE OD DNIA 01.09.2017 R. ZMIENIA SIĘ NR RACHUNKU BANKOWEGO, NA KTÓRY WYKONAWCA WINIEN WPŁACAĆ WADIUM W FORMIE PIENIĄDZA. OBOWIĄZUJĄCY OD DNIA 01.09.2017 R. NR RACHUNKU TO: Bank PKO BP Nr 94 1020 1811 0000 0902 0312 5234.

UWAGA

INFORMUJEMY, ŻE OD DNIA 01.09.2017 R. ZMIENIA SIĘ NR RACHUNKU BANKOWEGO, NA KTÓRY WYKONAWCA WINIEN WPŁACAĆ WADIUM W FORMIE PIENIĄDZA. OBOWIĄZUJĄCY OD DNIA 01.09.2017 R. NR RACHUNKU TO: Bank PKO BP Nr 94 1020 1811 0000 0902 0312 5234.

UWAGA

INFORMUJEMY, ŻE OD DNIA 01.09.2017 R. ZMIENIA SIĘ NR RACHUNKU BANKOWEGO, NA KTÓRY WYKONAWCA WINIEN WPŁACAĆ WADIUM W FORMIE PIENIĄDZA. OBOWIĄZUJĄCY OD DNIA 01.09.2017 R. NR RACHUNKU TO: Bank PKO BP Nr 94 1020 1811 0000 0902 0312 5234.

UWAGA

INFORMUJEMY, ŻE OD DNIA 01.09.2017 R. ZMIENIA SIĘ NR RACHUNKU BANKOWEGO, NA KTÓRY WYKONAWCA WINIEN WPŁACAĆ WADIUM W FORMIE PIENIĄDZA. OBOWIĄZUJĄCY OD DNIA 01.09.2017 R. NR RACHUNKU TO: Bank PKO BP Nr 94 1020 1811 0000 0902 0312 5234.

UWAGA

INFORMUJEMY, ŻE OD DNIA 01.09.2017 R. ZMIENIA SIĘ NR RACHUNKU BANKOWEGO, NA KTÓRY WYKONAWCA WINIEN WPŁACAĆ WADIUM W FORMIE PIENIĄDZA. OBOWIĄZUJĄCY OD DNIA 01.09.2017 R. NR RACHUNKU TO: Bank PKO BP Nr 94 1020 1811 0000 0902 0312 5234.

UWAGA

INFORMUJEMY, ŻE OD DNIA 01.09.2017 R. ZMIENIA SIĘ NR RACHUNKU BANKOWEGO, NA KTÓRY WYKONAWCA WINIEN WPŁACAĆ WADIUM W FORMIE PIENIĄDZA. OBOWIĄZUJĄCY OD DNIA 01.09.2017 R. NR RACHUNKU TO: Bank PKO BP Nr 94 1020 1811 0000 0902 0312 5234.

UWAGA

INFORMUJEMY, ŻE OD DNIA 01.09.2017 R. ZMIENIA SIĘ NR RACHUNKU BANKOWEGO, NA KTÓRY WYKONAWCA WINIEN WPŁACAĆ WADIUM W FORMIE PIENIĄDZA. OBOWIĄZUJĄCY OD DNIA 01.09.2017 R. NR RACHUNKU TO: Bank PKO BP Nr 94 1020 1811 0000 0902 0312 5234.

Uwaga! Zmiana terminu składania ofert

Termin składania ofert ulega przedłużeniu do dnia 30.11.2017 r. godz. 11:00.





Informacja o wniesieniu odwołania

Zamawiający informuje, że w dniu 08 marca 2018 roku do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej wniesione zostało odwołanie złożone przez Wykonawcę Budimex SA.


Informacja o wniesieniu odwołania Zamawiający informuje, że w dniu 23 marca 2018 roku do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej zostało wniesione odwołanie przez Wykonawcę P.H.U. „BAUMARK”, ul. Świętojańska 106, 07-202 Wyszków.<
UWAGA! Zmiana terminu składania ofert

Termin składania ofert ulega przedłużeniu do dnia 03.04.2018 r. do godziny 12:00, otwarcie ofert nastąpi w dniu 03.04.2018 r. o godzinie 12:15.





Termin składania ofert nie ulega przedłużeniu Termin składania ofert nie ulega przedłużeniu
Poprawienie oczywistej omyłki

Zamawiający dokonuje poprawienia treści informacji z otwarcia ofert.

Nr postępowania:

zamiast: 18/DZS/2017/PN/WZTiA.

powinno być: 18/DZS/2018/PN/WZTiA.

UWAGA! Zmiana terminu składania ofert (data, godzina)

Termin składania ofert ulega przedłużeniu do dnia 25.06.2018 r. do godziny 10:00, natomiast otwarcie ofert nastąpi w dniu 25.06.2018 r. o godzinie 10:15.






Informacja o wniesieniu odwołań
Krajowa Izba Odwoławcza wyrokiem z dnia 05.04.2018 r. (KIO 535/18) oddaliła w całości zarzuty wskazane w odwołaniu Wykonawcy PHU BAUMARK Robert Siemieniewski z dnia 23.03.2018 r.

Informacja o wniesieniu odwołań

W dniach 09.04.2018 r., 16.04.2018 r., 23.04.2018 r., 04.05.2018 r., 14.05.2018 r. oraz 30.05.2018 r. (tj. po upływie ustawowego terminu na wniesienie odwołania) wpłynęły do Zamawiającego ponownie kopie odwołań złożonych przez Wykonawcę

Informacja o wniesieniu odwołań złożonych przez Wykonawcę PHU BAUMARK Robert Siemieniewski. Treść odwołań stanowi powtórzenie zarzutów wskazanych w odwołaniu tego Wykonawcy z dnia 23.03.2018 r. i oddalonych w całości przez Krajową Izbą Odwoławczą wyrokiem z dnia 05.04.2018 r.
Informacja o wniesieniu odwołań W dniu 24.04.2018 r. do Zamawiającego wpłynęła informacja o złożeniu przez Wykonawcę PHU BAUMARK Robert Siemieniewski skargi na wyrok KIO (KIO 535/18) do Sądu Okręgowego w Gdańsku.
Informacja o wniesieniu odwołań

Zgodnie z Postanowieniami Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 18.04.2018 r. (KIO 664/16), z dnia 27.04.2018 r. (KIO 708/18), z dnia 09.05.2018 r. (KIO 795/18), z dnia 17.05.2018 r. (KIO 893/18), z dnia 28.05.2018 r. (KIO 961/18) oraz z dnia

Informacja o wniesieniu odwołań 13.06.2018 r. (KIO 1089/18) odwołania z dnia 09.04.2018 r., 16.04.2018 r., 23.04.2018 r., 04.05.2018 r., 14.05.2018 r. oraz 30.05.2018 r. zostały zwrócone Wykonawcy ze względu na brak uiszczenia wpisu.
Informacja o wniesieniu odwołań

Na mocy wydanego w dniu 10.05.2018 r. Postanowienia KIO o uchyleniu zakazu zawarcia umowy (KIO/W 9/18) Zamawiający zawarł umowę z Wykonawcą Niklas Maurycjusz, ul. Świętojańska 65/8, 80-840 Gdańsk.

Informacja

Tam gdzie w niniejszym ogłoszeniu:

jest: Część 11 - Remont nawierzchni DW 213 w km 38+700 ÷ 38+710, odc. Rzuszcze - Pobłocie;

winno być: Część 11 - Remont nawierzchni DW 213 w km 37+

Informacja

winno być: Część 11 - Remont nawierzchni DW 213 w km 37+000 ÷ 38+710, odc. Rzuszcze – Pobłocie.

Poprawienie omyłki

Poprawienie omyłki w treści Informacji z otwarcia ofert:

zamiast: Usługi Ogólnobudowlane MARBRUK Sp. z o.o., ul. Długa 1, 89-606 Charzykowy.

powinno być: Usługi Ogólnobudowlane MARBRUK Marcin Kwia

dotyczy: Poprawienie omyłki

zamiast: Usługi Ogólnobudowlane MARBRUK Sp. z o.o.,  powinno być: Usługi Ogólnobudowlane MARBRUK Marcin Kwiatkowski.

poprawienie oczywistej omyłki pisarskiej poprawienie oczywiste omyłki pisarskiej dotyczącej nr postępowania
w treści Zapytania nr 1 i Zmiany nr 1:
zamiast:
34/DZS/2018/PN/WUDiM
powinno być:
37/DZS/2018/PN/WUDiM
Uwaga! Zmiana terminu składania ofert

Zamawiający przedłuża termin składania ofert do dnia 24.08.2018 r. do godziny 11:00, otwarcie ofert nastąpi w dniu 24.08.2018 r. o godzinie 11:15.





UWAGA! zmiana terminu składania ofert termin składania ofert ulega przedłużeniu do dnia 14.09.2018 r. do godziny 11:00, natomiast otwarcie ofert nastąpi w dniu 14.09.2018 r. o godzinie 11:15.



UWAGA! zmiana terminu składanie ofert Zamawiający przedłuża termin składania ofert do dnia 05.11.2018 r. do godziny 11:00, natomiast otwarcie ofert nastąpi w dniu 05.11.2018 r. o godzinie 11:15.


UWAGA! zmiana terminu składania ofert

Zamawiający przedłuża termin składania ofert do dnia 08.11.2018 r. do godziny 11:00, natomiast otwarcie ofert nastąpi w dniu 08.11.2018 r. o godzinie 11:15.





UWAGA! zmiana terminu składania ofert Zamawiający przedłuża termin składania ofert do dnia 06.12.2018 r. do godziny 11:00, natomiast otwarcie ofert nastąpi w dniu 06.12.2018 r. o godzinie 11:15.


UWAGA! zmiana formularza oferty

Poprawiony/aktualny „formularz oferty” stanowi załącznik nr 1 do Zmiany nr 1 do sIWZ.




UWAGA !

Zmiana wysokości wadium dla Części nr 3 - patrz Zmiana SIWZ nr 1 z dnia 07-12-2018.

UWAGA! zmiana terminu składanie ofert Zamawiający przedłuża termin składania ofert do dnia 13.02.2019 r. do godziny 11:00, natomiast otwarcie ofert nastąpi w dniu 13.02.2019 r. o godzinie 11:15
Uwaga! Uaktualnione: Instrukcja dla Wykonawców wraz z obwiązującymi załącznikami

Uaktualniona Instrukcja dla Wykonawców wraz z załącznikami stanowią załącznik do Zmiany nr 1 do SIWZ. Wprowadzone zmiany zaznaczono kolorem zielonym.





Uwaga! Zmodyfikowano nazwę i przedmiot zamówienia poprzez zmianę nazwy zadnia 1 w części 15 oraz dodanie zadania 2 w części 15; Część 15 - Bieżące prace porządkowo-utrzymaniowe dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Starogardzie Gdańskim:
-       
Zadanie 1 - sprzątanie pasa drogowego drogi
_ wojewódzkie 214, 222, 224, 229;
-       
Zadanie 2 - sprzątanie jezdni przy krawężnikach w ciągu dróg wojewódzkich: 222, 224 i 230



Uwaga! Dokonano omyłkowego oznaczenia pliku w polu pn. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty Niewłaściwe oznaczenie:
. Informacja o unieważnieniu postępowania- część 1 oraz część 2 [05.06.2019]
Właściwe oznaczenie:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty- część 1, część 2 [05.06.2019]

Otwarcie ofert

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku informuje, że otwarcia ofert w prowadzonych postępowaniach przetargowych (w oparciu o ustawę Pzp) odbędą się w siedzibie Zamawiającego z zachowaniem maksymalnej ostrożności. Osoby biorące udział w otwarciu ofert zo

Otwarcie ofert

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku informuje, że otwarcie ofert w przedmiotowym postępowaniu odbędzie się w siedzibie Zamawiającego z zachowaniem maksymalnej ostrożności. Osoby biorące udział w otwarciu ofert zostaną zaopatrzone w maseczki ochronne

Otwarcie ofert

i rękawiczki jednorazowe.

Otwarcie ofert

Osoby biorące udział w otwarciu ofert zostaną zaopatrzone w maseczki ochronne i rękawiczki jednorazowe.

Ocena ofert Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku informuje, że otwarcia ofert w prowadzonych postępowaniach przetargowych (w oparciu o ustawę Pzp) odbędą się w siedzibie Zamawiającego z zachowaniem maksymalnej ostrożności.
Ocena ofert

Osoby biorące udział w otwarciu ofert zostaną zaopatrzone w maseczki ochronne i rękawiczki jednorazowe.

Otwarcie ofert Zamawiający poprawia oczywistą omyłkę pisarską 
zamiast: ocena ofert
powinno być: otwarcie ofert
poprawienie oczywistej omyłki pisarskiej Z sekcji Określenie przedmiotu zamówienia wykreśla się treść:
Wymagany przez Zamawiającego okres rękojmi dla robót budowlanych wynosi: 24 miesiące (dotyczy wszystkich części).
Wadium

Wysokość wadium w przedmiotowym postępowaniu wynosi 5 500,00 zł - zgodnie z SIWZ i ogłoszeniem o zamówieniu.

Miejsce składania ofert:

Oferty w przedmiotowym postepowaniu należy składać w siedzibie Zarządu Dróg Wojewódzkich w Gdańsku, ul. Mostowa 11 a, 80-778 Gdańsk, w Biurze Podawczym.

Sprostowanie Informacja o unieważnieniu postępowania została zamieszczona omyłkowo - nie dotyczy przedmiotowego postępowania.
Sprostowanie Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia zamieszczona omyłkowo - nie dotyczy przedmiotowego postępowania.
Sprostowanie
Informujemy, że dokument pn. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty został zamieszczony omyłkowo.




poprawienie oczywistej omyłki pisarskiej

W sekcji Termin realizacji przedmiotu zamówienia:

zamiast:

Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie:

w części II,VI - od dnia 01.0

poprawienie oczywistej omyłki pisarskiej

W sekcji Termin realizacji przedmiotu zamówienia:

zamiast: w części II,VI - od dnia 01.04.2020r. do 31.12.2021r.

powinno być:w części II,VI - od dnia 01.04.2021. do 31.12.2021r.

zmiana przedmiotu zamowienia w RD Lębork zamiast: w RD Lębork  - usługi samochodem ciężarowym z HDS
powinno być:
w RD Lębork  - usługi samochodem ciężarowym
Podmiot udostępniający informację: ZDW-WZP
Osoba która dodała informację: Paweł Jurgo Data wytworzenia informacji: 2017-08-30 15:25
Data udostępnienia informacji: 2017-08-30 15:25
Powrót do listy