Próg: | równo/powyżej progów unijnych |
Numer zamówienia: | 32/DZS/2017/PN/WRI |
Rodzaj zamówienia: | Roboty budowlane |
Określenie przedmiotu zamówienia: | Przedmiot zamówienia obejmuje rozbudowę drogi wojewódzkiej nr 211 - odcinek C od m. Mojusz do m. Kartuzy. W ramach odcinka C rozbudowie podlega około 15,3 km drogi wojewódzkiej nr 211. Ponadto budowie i przebudowie podlegać będą krótkie odcinki dróg powiatowych i gminnych w obszarze wlotów na skrzyżowania a także szereg elementów istniejącej infrastruktury technicznej. Projekt przewiduje gruntowną przebudowę konstrukcji nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 211, nieznaczną korektę geometrii łuków poziomych i pionowych trasy, przebudowę skrzyżowań z drogami publicznymi, budowę chodników i ciągów pieszo-rowerowych oraz budowę przystanków autobusowych. W celu realizacji zadania zostaną usunięte drzewa i krzewy kolidujące z robotami drogowymi. Przebudowane zostaną wszystkie skrzyżowania i istniejące zjazdy na projektowanym odcinku drogi. Zadanie obejmuje też wykonanie tablic informacyjnych i pamiątkowych związanych z dofinansowaniem inwestycji ze środków Unii Europejskiej. |
Termin realizacji przedmiotu zamówienia |
Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie: 20 miesięcy od dnia podpisania umowy, tj.: - zakończenie robót – 18 miesięcy od daty podpisania umowy, - złożenie wniosku o pozwolenie na użytkowanie – 2 miesiące po zakończeniu robót. |
Tryb postępowania (rodzaj procedury): | Przetarg nieograniczony |
Wadium | 1 260 000,00 PLN (słownie złotych: jeden milion dwieście sześćdziesiąt tysięcy 00/100) |
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie | 1. Cena - 60%, 2. Długość okresu gwarancji (jakości i rękojmi) - 20%, 3. Termin wykonania - 20%. |
Miejsce składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: |
Siedziba Zamawiającego, Kancelaria Ogólna. |
Termin składania ofert: | 2017-10-10 11:00 |
Przedłużenie terminu składania ofert: |
(1) 2017-10-31 11:00 (2) 2017-11-08 11:00 (3) 2017-11-17 11:00 (4) 2017-11-24 11:00 |
Ogłoszenie o zamówieniu: |
zobacz treść [30.08.2017] |
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia |
zobacz treść [04.10.2017] zobacz treść [25.10.2017] zobacz treść [03.11.2017] zobacz treść [13.11.2017] |
|
|
Zobacz treść |
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) [30.08.2017] Załącznik nr 1 do Rozdziału II SIWZ - Formularz oświadczenia w formie jednolitego dokumentu sporządzonego zgodnie z wzorem standardowego formularza określonego w rozporządzeniu wykonawczym Komisji Europejskiej wydanym na podstawie art. 59 ust. 2 dyrektywy 2014/24/UE (JEDZ); [30.08.2017] Załącznik nr 5 do Rozdziału II SIWZ - Instrukcja wypełniania jednolitego dokumentu. [30.08.2017] Załącznik nr 1 do Rozdziału III SIWZ – Formularz kosztorysu ofertowego. [30.08.2017] Załącznik nr 1 do Rozdziału IV SIWZ - Projekt budowlany – projekt zagospodarowania terenu – cz. Ia; [30.08.2017] Załącznik nr 1 do Rozdziału IV SIWZ - Projekt budowlany – projekt zagospodarowania terenu – cz. Ib; [30.08.2017] Załącznik nr 2 do Rozdziału IV SIWZ - Projekt budowlany – projekt zagospodarowania terenu – cz. II [30.08.2017] Załącznik nr 3 do Rozdziału IV SIWZ - Projekt budowlany – geotechniczne warunki posadowienia obiektów budowlanych (projekt geotechniczny, opinia geotechniczna, dokumentacja badań podłoża gruntowego); [30.08.2017] Załącznik nr 4 do Rozdziału IV SIWZ - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych; [30.08.2017] Załącznik nr 5 do Rozdziału IV SIWZ - Projekt docelowej organizacji ruchu, analizy i prognozy ruchu oraz ocena BRD; [30.08.2017] Załącznik nr 6 do Rozdziału IV SIWZ - Projekt wykonawczy – branża drogowa cz. I [30.08.2017] Załącznik nr 7 do Rozdziału IV SIWZ - Projekt wykonawczy – branża drogowa cz. II [30.08.2017] Załącznik nr 8 do Rozdziału IV SIWZ - Projekt wykonawczy – branża mostowa [30.08.2017] Załącznik nr 9 do Rozdziału IV SIWZ - budowa kanalizacji deszczowej [30.08.2017] Załącznik nr 10 do Rozdziału IV SIWZ - Projekt wykonawczy – sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowe; [30.08.2017] Załącznik nr 11 do Rozdziału IV SIWZ - Projekt wykonawczy – branża telekomunikacyjna [30.08.2017] Załącznik nr 12 do Rozdziału IV SIWZ - Projekt budowlany, projekt architektoniczno-budowlany - odcinek C –oświetlenie drogowe, przebudowa kolizji elektroenergetycznych NN i SN, zasilanie sygnalizacji świetlnej, projekt sygnalizacji świetlnej, inżynieria ruchu [30.08.2017] Załącznik nr 13 do Rozdziału IV SIWZ - Projekt wykonawczy – gospodarka zielenią [30.08.2017] Załącznik nr 14 do Rozdziału IV SIWZ - Projekt wykonawczy – branża torowa i odwodnienie podtorza [30.08.2017] Załącznik nr 15 do Rozdziału IV SIWZ - Operat wodnoprawny – cz. I [30.08.2017] Załącznik nr 16 do Rozdziału IV SIWZ - Operat wodnoprawny – cz. II [30.08.2017] Załącznik nr 17 do Rozdziału IV SIWZ - Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach. [30.08.2017] Rozdział V SIWZ - Przedmiary robót [30.08.2017] Rozdział VI SIWZ - Wzór umowy [30.08.2017] Załącznik nr 6 do Rozdziału VI SIWZ - Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia [30.08.2017] Załącznik nr 7 do Rozdziału VI SIWZ - Karta gwarancji jakości [30.08.2017] Formularze - wersja edytowalna [30.08.2017] |
Miejsce pobrania: |
Siedziba Zamawiającego, strona internetowa Zamawiającego. |
Cena: | 3000,00 PLN; SIWZ pobrana ze strony internetowej jest bezpłatna. |
|
|
Zapytanie numer 1 i odpowiedź z dnia 29-09-2017 [29.09.2017] |
|
|
|
Zmiana SIWZ nr 1 z dnia 29-09-2017 [29.09.2017] |
|
Załącznik nr 1 - Uaktualniony Formularz kosztorysu ofertowego [29.09.2017] |
|
Załącznik nr 2 - Uaktualnione Przedmiary robót [29.09.2017] |
|
Załącznik nr 3a - Uaktualniona Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych [29.09.2017] |
|
Załącznik nr 3b - Uaktualniony Projekt wykonawczy – branża telekomunikacyjna [29.09.2017] |
|
Załącznik nr 3c - Uaktualniony Projekt wykonawczy – oświetlenie drogowe, przebudowa kolizji elektroenergetycznych NN i SN, zasilanie sygnalizacji świetlnej, projekt sygnalizacji świetlnej, inżynieria ruchu; [29.09.2017] |
|
Załącznik nr 3d - Uaktualniony Projekt wykonawczy – branża kolejowa. [29.09.2017] |
|
|
|
Zapytanie numer 2 i odpowiedź z dnia 23-10-2017 [23.10.2017] |
|
|
|
Zmiana SIWZ nr 2 z dnia 23-10-2017 [23.10.2017] |
|
Załącznik nr 1 do Zmiany nr 2 z dnia 23-10-2017 - Uaktualniony Wzór Formularza oferty [23.10.2017] |
|
Załącznik nr 2 do Zmiany nr 2 z dnia 23-10-2017 - Uaktualniony Wzór umowy [23.10.2017] |
|
Załącznik nr 3 do Zmiany nr 2 z dnia 23-10-2017 - Uaktualniony Formularz kosztorysu ofertowego [23.10.2017] |
|
Załącznik nr 4 do Zmiany nr 2 z dnia 23-10-2017 - Uaktualnione Przedmiary robót [23.10.2017] |
|
Załącznik nr 5 do Zmiany nr 2 z dnia 23-10-2017 - Karta informacyjna przedsięwzięcia - cz. I [23.10.2017] |
|
Załącznik nr 5 do Zmiany nr 2 z dnia 23-10-2017 - Karta informacyjna przedsięwzięcia - cz. II [23.10.2017] |
|
Załącznik nr 5 do Zmiany nr 2 z dnia 23-10-2017 - Karta informacyjna przedsięwzięcia - cz. III [23.10.2017] |
|
Załącznik nr 5 do Zmiany nr 2 z dnia 23-10-2017 - Karta informacyjna przedsięwzięcia - cz. IV [23.10.2017] |
|
Załącznik nr 5 do Zmiany nr 2 z dnia 23-10-2017 - Karta informacyjna przedsięwzięcia - cz. V [23.10.2017] |
|
Załącznik nr 6 do Zmiany nr 2 z dnia 23-10-2017 - Decyzje derogacyjne [23.10.2017] |
|
Załącznik nr 7 do Zmiany nr 2 z dnia 23-10-2017 - Decyzje dot. nadzoru archeologicznego [23.10.2017] |
|
Załącznik nr 8 do Zmiany nr 2 z dnia 23-10-2017 - Tabela robót ziemnych [23.10.2017] |
|
Załącznik nr 9 do Zmiany nr 2 z dnia 23-10-2017 - zaktualizowana treść „Projektu konstrukcji nawierzchni rozbudowywanej drogi wojewódzkiej nr 211 na odcinku Nowa Dąbrowa – Puzdrowo i Mojusz – Kartuzy" [23.10.2017] |
|
|
|
Zapytanie numer 3 i odpowiedź z dnia 31-10-2017 [31.10.2017] |
|
|
|
Zmiana SIWZ nr 3 z dnia 31-10-2017 [31.10.2017] |
|
|
|
Zapytanie numer 4 i odpowiedź z dnia 08-11-2017 [08.11.2017] |
|
|
|
Zmiana SIWZ nr 4 z dnia 08-11-2017 [08.11.2017] |
|
Załącznik nr 1 do Zmiany nr 4 z dnia 08-11-2017 r. - Uaktualniony Wzór umowy [08.11.2017] |
|
Załącznik nr 2 do Zmiany nr 4 z dnia 08-11-2017 r. - Uaktualnione Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia [08.11.2017] |
|
Załącznik nr 3 do Zmiany nr 4 z dnia 08-11-2017 r. - Uaktualniony Formularz kosztorysu ofertowego [08.11.2017] |
|
Załącznik nr 4 do Zmiany nr 4 z dnia 08-11-2017 r. - Uaktualnione Przedmiary robót [08.11.2017] |
|
Załącznik nr 5 do Zmiany nr 4 z dnia 08-11-2017 r. - aktualne plany dot. br. elektroenergetycznej, skorygowane zestawienie montażowe (w postaci opisu zamiennego) oraz uzupełniony schemat zasilania - cz. I [08.11.2017] |
|
Załącznik nr 5 do Zmiany nr 4 z dnia 08-11-2017 r. - aktualne plany dot. br. elektroenergetycznej, skorygowane zestawienie montażowe (w postaci opisu zamiennego) oraz uzupełniony schemat zasilania - cz. II [08.11.2017] |
|
Załącznik nr 6 do Zmiany nr 4 z dnia 08-11-2017 r. - Kopia złożnego wniosku o ZRID [08.11.2017] |
|
Załącznik nr 7 do Zmiany nr 4 z dnia 08-11-2017 r. - rys. 5.2c Przekroje konstrukcyjne – odcinek C [08.11.2017] |
|
Załącznik nr 8 do Zmiany nr 4 z dnia 08-11-2017 r. - uaktualnione SST D 02.03.01 oraz SST D 06.03.01 [08.11.2017] |
|
|
|
Zapytanie numer 5 i odpowiedź z dnia 15-11-2017 [15.11.2017] |
|
|
|
Zmiana SIWZ nr 5 z dnia 15-11-2017 [15.11.2017] |
|
Załącznik nr 1 do Zmiany nr 5 z dnia 15-11-2017 - Uaktualniony Wzór umowy [15.11.2017] |
|
Załącznik nr 2 do Zmiany nr 5 z dnia 15-11-2017 - Uaktualniony Formularz kosztorysu ofertowego [15.11.2017] |
|
Załącznik nr 3 do Zmiany nr 5 z dnia 15-11-2017 - Uaktualnione Przedmiary robót [15.11.2017] |
|
Załącznik nr 4 do Zmiany nr 5 z dnia 15-11-2017 - opinia RZGW w Gdańsku nr ZPU/834d-80/1/2015/wg z dn. 18.12.2015 r. [15.11.2017] |
|
Załącznik nr 5 do Zmiany nr 5 z dnia 15-11-2017 - pismo z RZGW znak TU/53/23-0196c/2015/AO [15.11.2017] |
|
Załącznik nr 6 do Zmiany nr 5 z dnia 15-11-2017 - plany sytuacyjne [15.11.2017] |
|
Załącznik nr 7 do Zmiany nr 5 z dnia 15-11-2017 - zaktualizowana SST D-M-00.00.00 Wymagania ogólne [15.11.2017] |
|
Załącznik nr 8 do Zmiany nr 5 z dnia 15-11-2017 - zaktualizowana ST D04.07.01 [15.11.2017] |
|
Załącznik nr 9 do Zmiany nr 5 z dnia 15-11-2017 - zaktualizowana SST D-02.02.01 [15.11.2017] |
|
Załącznik nr 10 do Zmiany nr 5 z dnia 15-11-2017 - zaktualizowana Tabela robót ziemnych [15.11.2017] |
|
Załącznik nr 11 do Zmiany nr 5 z dnia 15-11-2017 - zaktualizowany rys. 5.2c Przekroje konstrukcyjne – odcinek C [15.11.2017] |
|
Załącznik nr 12 do Zmiany nr 5 z dnia 15-11-2017 - zaktualizowany Projekt wykonawczy – branża drogowa [15.11.2017] |
|
|
|
... |
... |
ZMIANA ZAKRESU ZAMÓWIENIA |
W związku ze zmianą zakresu zamówienia zmienia się: a) Nazwa zamówienia na: Wycinka drzew przydrożnych w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku w podziale na części: |
ZMIANA ZAKRESU ZAMÓWIENIA |
Patrz: Zmiana nr 1 -
POPRAWIONA SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓIWNIA (SIWZ). |
Nr zamówienia |
W wierszu Numer zamówienia omyłkowo wpisano 27/2015/PN/WUD. Winno być: 57/2015/PN/WUD |
Omyłka pisarska |
Przy Zmianie SIWZ nr 5, zgodnie z datą zamieszczenia podaną w nawiasie: zamiast: z dnia 18.04.2016 r. winno być: 13.04.2016 r. |
ZMIANA ZAKRESU ZAMÓWIENIA |
W związku ze zmianą przedmiotu zamówienia poprzez dodanie do zakresu zamówienia: - odcinka E - Straszyn –Żuława. - odcinka F - ciąg pieszo-rowerowy rondo Jagatowo, zmienia się powyższe określenie przedmiotu zamówieni |
Wersja ostateczna Formularza ofert | Formularz oferty - wersja ostateczna po zmianie nazwy zamówienia w stopce. (Pobierz załącznik) |
Ostateczna wersja Formularza oferty | Formularz oferty - wersja ostateczna z dnia 25.05.2016 r. (Pobierz załącznik) |
dotyczy: ZMIANA NR 1 z dnia 23-05-2016 r. |
Uwaga! W dniu 23.05.2016 r. dokonał zmian w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) (patrz zakładka \"ZMIANA SIWZ\") i załączył: - aktualny (poprawiony) Rozdział III SIWZ „Formularz oferty”< |
dotyczy: ZMIANA NR 1 z dnia 23-05-2016 r. (1) |
W/w zmiany SIWZ polegały również m. in. na sposobie oznakowania kopert z ofertą, które winny zostać opisane w następujący sposób: ŚWIADCZENIE USŁUG PRZY ZIMOWYM UTRZYMANIU DRÓG WOJEWÓDZKICH W SEZONACH ZIMOWYCH 2016-20 |
dotyczy: ZMIANA NR 1 z dnia 23-05-2016 r. (2) |
2018 na terenie działania Zarządu Dróg Wojewódzkich w Gdańsku Oferta na - Część/ci* …….
/zadanie/a* …. „ Nie otwierać przed dniem 02.06.2016 r., godz. 11.30.
|
dotyczy: ZMIANA NR 1 z dnia 23-05-2016 r. (3) |
Szczegółowa informacja w zakładce: |
dotyczy: ZMIANA NR 1 z dnia 23-05-2016 r. (4) |
patrz: Zmiana SIWZ nr 1 z dnia 23-05-2016 |
Zakres zamówienia. |
W związku z niedookreśleniem w dokumentacji projektowej zakresu objętego przedmiotem niniejszego zamówienia (ETAP 1), Zamawiający wyjaśnia, iż Etap 1 określony w załączonym kosztorysie ofertowym obejmuje wykonanie robót na o |
cdn. Zakres robót |
na odcinku od km 0+000 do km 0+540 ( zgodnie z kilometrażem lokalnym wskazanym w dokumentacji projektowej). |
Przypomnienie o zmienia nazwy zamówienia. |
Zamawiający przypomina, że zgodnie ze Zmianą nr 1 z dnia 19.02.2016 r. poprawna nazwa zamówienia to: „Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 226 na odcinkach węzeł „Rusocin” autostrady A1 – Pruszcz Gdański i Pruszcz Gdański – Przejazdowo”– w załączeniu for (Pobierz załącznik) |
Przypomnienie o zmienia nazwy zamówienia. |
Zamawiający przypomina, że zgodnie ze Zmianą nr 1 z dnia 19.02.2016 r. poprawna nazwa zamówienia to: „Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 226 na odcinkach węzeł „Rusocin” autostrady A1 – Pruszcz Gdański i Pruszcz Gdański – Przejazdowo”– w załączeniu for (Pobierz załącznik) |
Przypomnienie o zmienia nazwy zamówienia- ostateczna wersja formularza oferty i formularza cenowego (!) |
Zamawiający przypomina, że
zgodnie ze Zmianą nr 1 z dnia 19.02.2016 r. poprawna nazwa zamówienia to: „Rozbudowa
drogi wojewódzkiej nr 226 na odcinkach węzeł „Rusocin” autostrady A1 – Pruszcz
Gdański i Pruszcz Gdański – Przejazdowo”– w załączeniu for Pobierz załącznik) |
Przypomnienie o zmienia nazwy zamówienia- ostateczna wersja formularza oferty i formularza cenowego (!) |
Zamawiający przypomina, że
zgodnie ze Zmianą nr 1 z dnia 19.02.2016 r. poprawna nazwa zamówienia to: „Rozbudowa
drogi wojewódzkiej nr 226 na odcinkach węzeł „Rusocin” autostrady A1 – Pruszcz
Gdański i Pruszcz Gdański – Przejazdowo”– formularze: (Pobierz załącznik) |
Przypomnienie odnośnie ostatecznej treści pkt 10 formularza oferty (przypis 3 pkt 10) |
Zamawiający
przypomina, o ostatecznej wersji pkt 10 „formularza oferty” obejmującego przypis „3” o treści jak w załączonej poniżej ostatecznej wersji formularza oferty: (Pobierz załącznik) |
Przypomnienie odnośnie ostatecznej treści pkt 10 formularza oferty (przypis 3 pkt 10) (!) |
Zamawiający
przypomina, o ostatecznej wersji pkt 10 „formularza oferty” obejmującego przypis „3” o treści jak w załączonej poniżej ostatecznej wersji formularza oferty: (Pobierz załącznik) |
Wersja ostateczna Formularz Kosztorysu ofertowego |
W związku z tym, że w załączniku nr 1 do Rozdziału III SIWZ - Formularz Kosztorysu ofertowego zamieszczonym w dniu 07.06.2016 r. na stronie internetowej w poz. od 338 do 352 omyłkowo zostały wypełnione komórki w kolumnie „cena jedno (Pobierz załącznik) |
Korekta: Osoba upoważniona do kontaktów: |
Do spraw merytorycznych: LESZEK ZALEWSKI TEL.: 58 32 64 940. |
Zmieniono termin realizacji przedmiotu zamówienia |
Zmieniono termin realizacji przedmiotu zamówienia: Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane: do 50 dni od daty zawarcia umowy / lub do 40 dni od daty zawarcia umowy w zależności od deklaracji Wykonawcy (dotyczy każdej czę |
Formularze - wersja edytowalna | Formularze - wersja edytowalna (Pobierz załącznik) |
STWiORB - część I zadanie 1 i zadanie 2. |
Załącznik nr 6: STWiORB - część I zadanie 1 - Remont cząstkowy nawierzchni DW nr 208. (Pobierz załącznik) |
STWiORB - część I zadanie 1 i zadanie 2. |
Załącznik nr 7: STWiORB - część I zadanie 2 - Remont cząstkowy nawierzchni DW nr 228. (Pobierz załącznik) |
UWAGA! Zmiana terminu składania ofert |
Przedłużenie terminu składania ofert: 2016-10-05 12:00 |
UWAGA! Zmiana terminu składania ofert |
Przedłużenie terminu składania ofert: 2016-10-06 11:00 |
UWAGA! Zmiana terminu składania ofert |
Przedłużenie terminu składania ofert: 2016-10-05 11:00 |
UWAGA |
Dokumentacja projektowa dotycząca robót budowlanych, których dotyczy przedmiotowy nadzór znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: |
: |
|
Dodatkowe informacje |
Dokumentacja projektowa dotycząca robót budowlanych, których dotyczy przedmiotowy nadzór znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: http://www.zdw-gdansk.pl/bip/zamowienia-publiczne?tenderToken=a8d25c |
Sprostowanie do pkt. \"Termin realizacji przedmiotu zamówienia\" |
Powinno być: \"Termin realizacji przedmiotu zamówienia 2018-07-31 Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie:   |
UWAGA! Zmiana terminu składania ofert |
Przedłużenie
terminu składania ofert: 2016-10-18 12:00 |
Zmieniono termin realizacji przedmiotu zamówienia |
Zmieniono termin realizacji przedmiotu zamówienia dla każdej części przedmiotu zamówienia tj. od daty podpisania umowy: do 09.12.2016 r. (wycinka drzew i frezowanie pni – Część I), do 09.12.2016 r. ( prześwietlenie koron drzew – Część II), do |
Zmieniono termin realizacji przedmiotu zamówienia |
Zmieniono termin realizacji przedmiotu zamówienia dla każdej części przedmiotu zamówienia tj. od daty podpisania umowy: do 09.12.2016 r. (Część I, Część II, Część III). |
UWAGA! Zmiana terminu składania ofert |
Uwaga zmianie uległ termin składania ofert oraz załącznik nr 1/1 do formularza oferty (część I: RDW w Bytowie) |
Dodatkowe informacje |
Dokumentacja projektowa dotycząca robót budowlanych, których dotyczy przedmiotowy nadzór znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: |
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie |
Wartość punktowa wagi w %:
|
Miejsce składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: |
siedziba Zamawiającego, p. 03 |
UWAGA! Przedłużenie terminu składania ofert: |
Termin składania ofert upływa : 2017-02-27 11:00 |
UWAGA! Obowiązujący Formularz Oferty |
Załącznik nr 3 do Zmiany nr 2- Zmieniony Rozdział III Formularz oferty (obowiązujący) |
Uwaga- Omyłka w numeracji postępowania |
było:
5/DZP/2017/PN/WUDIM winno być: 5/DZP/2017/PN/WPI |
Tryb postępowania (rodzaj procedury): |
Zamawiający dokonuje poprawienia oczywistej omyłki w sekcji Tryb postępowania (rodzaj procedury): zamiast: przetarg ograniczony winno być: przetarg nieograniczony. |
UWAGA! Zmiana treści załącznika nr 5 do Rozdziału II SIWZ |
"Formularz oświadczenia
Wykonawcy o potencjale kadrowym" |
UWAGA! Zmiana treści załącznika nr 2 do Rozdziału III SIWZ |
„Oświadczenie dotyczące kryterium dysponowania dodatkową brygadą (pkt 15 Instrukcji dla Wykonawców)” |
UWAGA! Przedłużenie terminu składania ofert: |
do dnia 24.03.2017
r. do godziny 11:00 |
UWAGA! Zmiana treści załącznika nr 5/1 do Rozdziału III SIWZ |
Obowiązujący załącznik został załączony przy pliku "Zmiana nr 2 do SIWZ" |
UWAGA! Zmiana treści Formularza oferty (Rozdział III SIWZ) i zmiana terminu składania ofert |
Patrz: Zmiana nr 3 do SIWZ- Poprawiony (obowiązujący) Formularz oferty (Rozdział III SIWZ). |
UWAGA! Zmiana treści Formularza oferty (Rozdział III SIWZ) |
Patrz: Zmiana nr 1 do SIWZ- Poprawiony (obowiązujący) Formularz oferty (Rozdział III SIWZ). |
UWAGA! Przedłużenie terminu składania ofert: |
Termin składania ofert ulega
przedłużeniu do dnia 05.05.2017 r. do godziny 12:00, natomiast otwarcie
ofert nastąpi w dniu 05.05.2017 r., godzina 12:15.
|
Szczegółowe Specyfikacje Techniczne |
W związku z tym, iż Zamawiający omyłkowo na stronie internetowej zamiast Załącznika nr 2 do Rozdziału IV SIWZ - Szczegółowe specyfi (Pobierz załącznik) |
Numer zamowienia |
W sekcji "Numer zamówienia": zamiast:15/DZS/2017/PN/WZTiA powinno być: 15/DZS/2017/PN/WUDiM |
UWAGA |
INFORMUJEMY, ŻE OD DNIA 01.09.2017 R. ZMIENIA SIĘ NR RACHUNKU BANKOWEGO, NA KTÓRY WYKONAWCA WINIEN WPŁACAĆ WADIUM W FORMIE PIENIĄDZA. OBOWIĄZUJĄCY OD DNIA 01.09.2017 R. NR RACHUNKU TO: Bank Polska Kasa Opieki S.A. Nr 94 1020 1811 0000 0902 0312 5 |
UWAGA SPROSTOWANIE: |
INFORMUJEMY, ŻE OD DNIA 01.09.2017 R. ZMIENIA SIĘ NR RACHUNKU BANKOWEGO, NA KTÓRY WYKONAWCA WINIEN WPŁACAĆ WADIUM W FORMIE PIENIĄDZA. OBOWIĄZUJĄCY OD DNIA 01.09.2017 R. NR RACHUNKU TO: Bank PKO BP Nr 94 1020 1811 0000 0902 031 |
UWAGA |
INFORMUJEMY, ŻE OD DNIA 01.09.2017 R. ZMIENIA SIĘ NR RACHUNKU BANKOWEGO, NA KTÓRY WYKONAWCA WINIEN WPŁACAĆ WADIUM W FORMIE PIENIĄDZA. OBOWIĄZUJĄCY OD DNIA 01.09.2017 R. NR RACHUNKU TO: Bank PKO BP Nr 94 1020 1811 0000 0902 0312 5234. |
UWAGA |
INFORMUJEMY, ŻE OD DNIA 01.09.2017 R. ZMIENIA SIĘ NR RACHUNKU BANKOWEGO, NA KTÓRY WYKONAWCA WINIEN WPŁACAĆ WADIUM W FORMIE PIENIĄDZA. OBOWIĄZUJĄCY OD DNIA 01.09.2017 R. NR RACHUNKU TO: Bank PKO BP Nr 94 1020 1811 0000 0902 0312 5234. |
UWAGA |
INFORMUJEMY, ŻE OD DNIA 01.09.2017 R. ZMIENIA SIĘ NR RACHUNKU BANKOWEGO, NA KTÓRY WYKONAWCA WINIEN WPŁACAĆ WADIUM W FORMIE PIENIĄDZA. OBOWIĄZUJĄCY OD DNIA 01.09.2017 R. NR RACHUNKU TO: Bank PKO BP Nr 94 1020 1811 0000 0902 0312 5234. |
UWAGA |
INFORMUJEMY, ŻE OD DNIA 01.09.2017 R. ZMIENIA SIĘ NR RACHUNKU BANKOWEGO, NA KTÓRY WYKONAWCA WINIEN WPŁACAĆ WADIUM W FORMIE PIENIĄDZA. OBOWIĄZUJĄCY OD DNIA 01.09.2017 R. NR RACHUNKU TO: Bank PKO BP Nr 94 1020 1811 0000 0902 0312 5234. |
UWAGA |
INFORMUJEMY, ŻE OD DNIA 01.09.2017 R. ZMIENIA SIĘ NR RACHUNKU BANKOWEGO, NA KTÓRY WYKONAWCA WINIEN WPŁACAĆ WADIUM W FORMIE PIENIĄDZA. OBOWIĄZUJĄCY OD DNIA 01.09.2017 R. NR RACHUNKU TO: Bank PKO BP Nr 94 1020 1811 0000 0902 0312 5234. |
UWAGA |
INFORMUJEMY, ŻE OD DNIA 01.09.2017 R. ZMIENIA SIĘ NR RACHUNKU BANKOWEGO, NA KTÓRY WYKONAWCA WINIEN WPŁACAĆ WADIUM W FORMIE PIENIĄDZA. OBOWIĄZUJĄCY OD DNIA 01.09.2017 R. NR RACHUNKU TO: Bank PKO BP Nr 94 1020 1811 0000 0902 0312 5234. |
UWAGA |
INFORMUJEMY, ŻE OD DNIA 01.09.2017 R. ZMIENIA SIĘ NR RACHUNKU BANKOWEGO, NA KTÓRY WYKONAWCA WINIEN WPŁACAĆ WADIUM W FORMIE PIENIĄDZA. OBOWIĄZUJĄCY OD DNIA 01.09.2017 R. NR RACHUNKU TO: Bank PKO BP Nr 94 1020 1811 0000 0902 0312 5234. |
Uwaga! Zmiana terminu składania ofert |
Termin
składania ofert ulega przedłużeniu do dnia 30.11.2017 r. godz. 11:00. |
Informacja o wniesieniu odwołania |
|
Informacja o wniesieniu odwołania | Zamawiający informuje, że w dniu 23 marca 2018 roku do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej zostało wniesione odwołanie przez Wykonawcę P.H.U. „BAUMARK”, ul. Świętojańska 106, 07-202 Wyszków.< |
UWAGA! Zmiana terminu składania ofert |
Termin składania ofert ulega przedłużeniu do dnia 03.04.2018 r. do godziny 12:00, otwarcie ofert nastąpi w dniu 03.04.2018 r. o godzinie 12:15. |
Termin składania ofert nie ulega przedłużeniu |
Termin składania ofert nie ulega przedłużeniu |
Poprawienie oczywistej omyłki |
Zamawiający dokonuje poprawienia treści informacji z otwarcia ofert. Nr postępowania: zamiast: 18/DZS/2017/PN/WZTiA. powinno być: 18/DZS/2018/PN/WZTiA. |
UWAGA! Zmiana terminu składania ofert (data, godzina) |
Termin składania ofert ulega przedłużeniu do dnia 25.06.2018 r. do godziny 10:00, natomiast otwarcie ofert nastąpi w dniu 25.06.2018 r. o godzinie 10:15. |
Informacja o wniesieniu odwołań |
Krajowa Izba Odwoławcza wyrokiem z dnia
05.04.2018 r. (KIO 535/18) oddaliła w całości zarzuty wskazane w odwołaniu Wykonawcy PHU BAUMARK Robert Siemieniewski z dnia 23.03.2018 r.
|
Informacja o wniesieniu odwołań |
W dniach 09.04.2018 r., 16.04.2018 r., 23.04.2018 r., 04.05.2018 r., 14.05.2018 r. oraz 30.05.2018 r. (tj. po upływie ustawowego terminu na wniesienie odwołania) wpłynęły do Zamawiającego ponownie kopie odwołań złożonych przez Wykonawcę |
Informacja o wniesieniu odwołań | złożonych przez Wykonawcę PHU BAUMARK Robert Siemieniewski. Treść odwołań stanowi powtórzenie zarzutów wskazanych w odwołaniu tego Wykonawcy z dnia 23.03.2018 r. i oddalonych w całości przez Krajową Izbą Odwoławczą wyrokiem z dnia 05.04.2018 r. |
Informacja o wniesieniu odwołań | W dniu 24.04.2018 r. do Zamawiającego wpłynęła informacja o złożeniu przez Wykonawcę PHU BAUMARK Robert Siemieniewski skargi na wyrok KIO (KIO 535/18) do Sądu Okręgowego w Gdańsku. |
Informacja o wniesieniu odwołań |
Zgodnie z Postanowieniami Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 18.04.2018 r. (KIO 664/16), z dnia 27.04.2018 r. (KIO 708/18), z dnia 09.05.2018 r. (KIO 795/18), z dnia 17.05.2018 r. (KIO 893/18), z dnia 28.05.2018 r. (KIO 961/18) oraz z dnia |
Informacja o wniesieniu odwołań | 13.06.2018 r. (KIO 1089/18) odwołania z dnia 09.04.2018 r., 16.04.2018 r., 23.04.2018 r., 04.05.2018 r., 14.05.2018 r. oraz 30.05.2018 r. zostały zwrócone Wykonawcy ze względu na brak uiszczenia wpisu. |
Informacja o wniesieniu odwołań |
Na mocy wydanego w dniu 10.05.2018 r. Postanowienia KIO o uchyleniu zakazu zawarcia umowy (KIO/W 9/18) Zamawiający zawarł umowę z Wykonawcą Niklas Maurycjusz, ul. Świętojańska 65/8, 80-840 Gdańsk. |
Informacja |
Tam gdzie w niniejszym ogłoszeniu: jest: Część 11 - Remont nawierzchni DW 213 w km 38+700 ÷ 38+710, odc. Rzuszcze - Pobłocie; winno być: Część 11 - Remont nawierzchni DW 213 w km 37+ |
Informacja |
winno być: Część 11 - Remont nawierzchni DW 213 w km 37+000 ÷ 38+710, odc. Rzuszcze – Pobłocie. |
Poprawienie omyłki |
Poprawienie omyłki w treści Informacji z otwarcia ofert: zamiast: Usługi Ogólnobudowlane MARBRUK Sp. z o.o., ul. Długa 1, 89-606 Charzykowy. powinno być: Usługi Ogólnobudowlane MARBRUK Marcin Kwia |
dotyczy: Poprawienie omyłki |
zamiast: Usługi Ogólnobudowlane MARBRUK Sp. z o.o., powinno być: Usługi Ogólnobudowlane MARBRUK Marcin Kwiatkowski. |
poprawienie oczywistej omyłki pisarskiej |
poprawienie oczywiste omyłki pisarskiej dotyczącej nr postępowania w treści Zapytania nr 1 i Zmiany nr 1: zamiast: 34/DZS/2018/PN/WUDiM powinno być: 37/DZS/2018/PN/WUDiM |
Uwaga! Zmiana terminu składania ofert |
Zamawiający przedłuża termin składania ofert do dnia 24.08.2018 r. do godziny 11:00, otwarcie ofert nastąpi w dniu 24.08.2018 r. o godzinie 11:15. |
UWAGA! zmiana terminu składania ofert |
termin składania ofert
ulega przedłużeniu do dnia 14.09.2018 r. do godziny 11:00, natomiast otwarcie
ofert nastąpi w dniu 14.09.2018 r. o godzinie 11:15. |
UWAGA! zmiana terminu składanie ofert |
Zamawiający przedłuża
termin składania ofert do dnia 05.11.2018 r. do godziny 11:00, natomiast
otwarcie ofert nastąpi w dniu 05.11.2018 r. o godzinie 11:15. |
UWAGA! zmiana terminu składania ofert |
Zamawiający przedłuża termin składania ofert do dnia 08.11.2018 r. do godziny 11:00, natomiast otwarcie ofert nastąpi w dniu 08.11.2018 r. o godzinie 11:15. |
UWAGA! zmiana terminu składania ofert |
Zamawiający przedłuża
termin składania ofert do dnia 06.12.2018 r. do godziny 11:00, natomiast
otwarcie ofert nastąpi w dniu 06.12.2018 r. o godzinie 11:15. |
UWAGA! zmiana formularza oferty |
Poprawiony/aktualny „formularz oferty” stanowi załącznik nr 1 do Zmiany nr 1 do sIWZ. |
UWAGA ! |
Zmiana wysokości wadium dla Części nr 3 - patrz Zmiana SIWZ nr 1 z dnia 07-12-2018. |
UWAGA! zmiana terminu składanie ofert | Zamawiający przedłuża termin składania ofert do dnia 13.02.2019 r. do godziny 11:00, natomiast otwarcie ofert nastąpi w dniu 13.02.2019 r. o godzinie 11:15 |
Uwaga! Uaktualnione: Instrukcja dla Wykonawców wraz z obwiązującymi załącznikami |
Uaktualniona Instrukcja dla Wykonawców wraz z załącznikami stanowią załącznik do Zmiany nr 1 do SIWZ. Wprowadzone zmiany zaznaczono kolorem zielonym. |
Uwaga! Zmodyfikowano nazwę i przedmiot zamówienia poprzez zmianę nazwy zadnia 1 w części 15 oraz dodanie zadania 2 w części 15; |
Część 15 - Bieżące prace
porządkowo-utrzymaniowe dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg
Wojewódzkich w Starogardzie Gdańskim: - Zadanie 1 - sprzątanie pasa drogowego drogi |
_ |
wojewódzkie 214, 222, 224, 229; - Zadanie 2 - sprzątanie jezdni przy krawężnikach w ciągu dróg wojewódzkich: 222, 224 i 230 |
Uwaga! Dokonano omyłkowego oznaczenia pliku w polu pn. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty |
Niewłaściwe oznaczenie: |
. |
Informacja o unieważnieniu postępowania- część 1 oraz część 2 [05.06.2019] |
Właściwe oznaczenie: |
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty- część 1, część 2 [05.06.2019] |
Otwarcie ofert |
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku informuje, że otwarcia ofert w prowadzonych postępowaniach przetargowych (w oparciu o ustawę Pzp) odbędą się w siedzibie Zamawiającego z zachowaniem maksymalnej ostrożności. Osoby biorące udział w otwarciu ofert zo |
Otwarcie ofert |
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku informuje, że otwarcie ofert w przedmiotowym postępowaniu odbędzie się w siedzibie Zamawiającego z zachowaniem maksymalnej ostrożności. Osoby biorące udział w otwarciu ofert zostaną zaopatrzone w maseczki ochronne |
Otwarcie ofert |
i rękawiczki jednorazowe. |
Otwarcie ofert |
Osoby biorące udział w otwarciu ofert zostaną zaopatrzone w maseczki ochronne i rękawiczki jednorazowe. |
Ocena ofert | Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku informuje, że otwarcia ofert w prowadzonych postępowaniach przetargowych (w oparciu o ustawę Pzp) odbędą się w siedzibie Zamawiającego z zachowaniem maksymalnej ostrożności. |
Ocena ofert |
Osoby biorące udział w otwarciu ofert zostaną zaopatrzone w maseczki ochronne i rękawiczki jednorazowe. |
Otwarcie ofert |
Zamawiający poprawia oczywistą omyłkę pisarską zamiast: ocena ofert powinno być: otwarcie ofert |
poprawienie oczywistej omyłki pisarskiej |
Z sekcji Określenie przedmiotu zamówienia wykreśla się treść: Wymagany przez Zamawiającego okres rękojmi dla robót budowlanych wynosi: 24 miesiące (dotyczy wszystkich części). |
Wadium |
Wysokość wadium w przedmiotowym postępowaniu wynosi 5 500,00 zł - zgodnie z SIWZ i ogłoszeniem o zamówieniu. |
Miejsce składania ofert: |
Oferty w przedmiotowym postepowaniu należy składać w siedzibie Zarządu Dróg Wojewódzkich w Gdańsku, ul. Mostowa 11 a, 80-778 Gdańsk, w Biurze Podawczym. |
Sprostowanie |
Informacja o unieważnieniu postępowania została zamieszczona omyłkowo - nie dotyczy przedmiotowego postępowania. |
Sprostowanie |
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia zamieszczona omyłkowo - nie dotyczy przedmiotowego postępowania. |
Sprostowanie |
Informujemy, że dokument pn. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty został zamieszczony omyłkowo. |
poprawienie oczywistej omyłki pisarskiej |
W sekcji Termin realizacji przedmiotu zamówienia: zamiast: Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie:
w części II,VI - od dnia 01.0 |
poprawienie oczywistej omyłki pisarskiej |
W sekcji Termin realizacji przedmiotu zamówienia: zamiast: w części II,VI - od dnia 01.04.2020r. do 31.12.2021r. powinno być:w części II,VI - od dnia 01.04.2021. do 31.12.2021r. |
zmiana przedmiotu zamowienia w RD Lębork |
zamiast: w RD Lębork - usługi samochodem ciężarowym z HDS powinno być: w RD Lębork - usługi samochodem ciężarowym |
|
|||
Osoba która dodała informację: | Paweł Jurgo | Data wytworzenia informacji: | 2017-08-30 15:25 |
Data udostępnienia informacji: | 2017-08-30 15:25 |